جمهوری اسلامی نخ تسبیح جبهه مقاومت

سردار خراسانی با تاکید بر تعمیق فرهنگ مقاومت گفت: جمهوری اسلامی مانند نخ تسبیح گروه های مقاومت را همچون دانه های آن از یمن تا فلسطین و سایر نقاط جهان فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار مجید خراسانی در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با موضوع یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام با اشاره به آیه ای از قرآن و نوید قرآن به مستضعفین زمین برای آنکه پیشوا و وارث زمین هستند، گفت: ما بسیجیان جهان اسلام به این نوید و بشارت صددرصد امیدواریم، انشاءالله.

 

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت افزود: شهدای جنگ تحمیلی الگوی مقاومت هستند و از همین جا یاد و خاطره رهبر شهید مقاومت در یمن سیدالشهدای مقاومت در جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار حجازی مظلوم جبهه مقاومت و مهندس ابومهدی شهید جبهه مقاومت در عراق را زنده نگه می داریم.

 

وی افزود: یمن نشان داد که می توانیم در مقابل تمام استکبار پایدار بمانیم و این نشست را برای آن برگزار کردیم که به جهان اسلام این پیام را بدهیم کشور یمن می تواند محور تحول در جهان اسلام باشد. نام همایش یمن محور تحول و خودباوری در جهان اسلام است.

 

سردار خراسانی تصریح کرد: خدا را شاکریم که بعد از انقلاب الگوی مقاومت در عراق، فلسطین،  یمن و سایر کشورهای اسلامی شکل گرفت و جبهه مقاومت به بار نشسته و یمن را به عنوان کشوری الگو در خودباوری و پایداری به سایر جهان اسلام معرفی می کنیم.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تجربه چهل ساله انقلاب در داخل کشور و جهان اسلام خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در آستانه گام دوم انقلاب این بیانیه را به بسیجیان جهان اسلام ابلاغ کردند و ما از آن این تحلیل را می کنیم که در آینده در فضای بسیار نزدیکی با دشمن در تقابل خواهیم بود و پیش بینی می کنیم که مقابله ما با دشمن در دهه های آینده پیچیده تر خواهد بود و این مقابله، مقابله بسیج در جهان اسلام در مقابل استکبار است و همواره بسیج پیروز صحنه خواهد بود و در اینجا شهادت را ذخیره استراتژیک برای رسیدن به هدف خود می دانیم.

 

وی گفت: بر اساس فرمان رهبر انقلاب زیرساخت های تمدن اسلامی را در جهان اسلام با همین تحلیل و با حضور نمایندگان جهان اسلام در جمع حاضر پایه گذاری، تقویت و توسعه می دهیم و با تدبیر تمام تهدیدات جبهه مقاومت را به پیروزی تبدیل می کنیم.

 

وی با بیان اینکه بسیج منبع قدرت برای جهان اسلام و مستضعفین است، افزود: در آینده این مسیر حمایت از مستضعفین نزدیک و فراگیر می شود و بر اساس آیه قرآن مستضعفان وارثان زمین خواهند بود. مقاومت فعال استراتژی ما در جهان اسلام است و از فلسطین، یمن و مقاومت در جهان اسلام آموخته ایم و البته تقویت گفتمان انقلاب در بسیج از رویکردهای دیگر موثر ما است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنان پرچم استکبارستیزی را در جهان اسلام برافراشته می کنیم و به اهداف الهی و تعمیق فرهنگ مقاومت در سراسر جهان اسلام توجه داشته و از آن حمایت می کنیم. امروز جمهوری اسلامی مانند نخ تسبیح است که گروه های مقاومت را همچون دانه های تسبیح از یمن تا فلسطین و سایر نقاط جهان اسلام در خود فرا گرفته و پوشش می دهد.

 

وی گفت: امروز یمن یک کشور الگو است و این همایش الگوگیری از این محور و الگوساز بودن یمن در سراسر جهان اسلام را تاکید می کند.

 

 

 

 

کد خبر 1119329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha