خادمیاران شهریاری به دیدار خانواده شهید شیخی رفتند

جمعی از خادمیاران و یاوران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار با هدف تکریم و تعظیم خانواده شهدا به دیدار خانواده شهید اسرافیل شیخی رفتند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهریار، جمعی از خادمیاران به همراه حجت الاسلام علی سلامت بخش، مسئول کانون های خدمت رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس با خانواده شهید دفاع مقدس اسرافیل شیخی دیدارکردند.                                                                                                               

مادر شهید اسرافیل شیخی در جریان این دیدار صمیمانه، ضمن دعای خیر برای مقام معظم رهبری مد ظله العالی و آرزوی توفیق برای خادمیاران رضوی، با توصیه مؤکد به نماز اول وقت وعاقبت به خیری برای همگان به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت. 

سپس حجت الاسلام علی سلامت بخش، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار از رشادت های شهید والامقام اسرافیل شیخی دردوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل و از ایثارگری های خانواده معظم شهید تکریم نمود و از مادر شهید درخواست کرد دعا کند تا خادمان خوبی باشیم و بتوانیم در سایه پرچم امام رضا علیه السلام خوب نوکری کنیم.                

علی سلامت بخش در بخشی دیگراز سخنان خود به دست اندرکاران کانون ایثار و شهادت گفت: خوش به حال آن هایی که در کانون ایثار و شهادتند و هم خادم امام رضا(ع) هستند و هم دست بوس خانواده های معظم شهداء قدرش را بدانید.   

در ادامه به درخواست مادر شهید اسرافیل شیخی روضه حضرت معصومه(س)، روضه حضرت علی اکبر و علی اصغر(ع) با نوای گرم مداح اهل بیت حسین مرشدی اجرا شد.                                                                               

در پایان ضمن انجام مراسم پرچم گردانی، شمعدان و سایر هدایا و متبرکات رضوی به مادرشهید اسرافیل شیخی اهداء گردید.

کد خبر 1119441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha