صابر بودن از صفات بارز بسیجیان است

آیت ‌الله دژکام گفت: از صفات بارز بسیجیان می توان به صابر بودن اشاره کرد که صبر بسیجیان در طول این ۴۲ سال در میدان‌ های مبارزات مختلف موجب پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌ های دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت ‌الله «لطف ‌الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 3 آذر) در رزمایش بزرگ «اقتدار بسیج» با عنوان «نمایش اقتدار و حماسه حضور» که در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار شد، گفت: بسیجی در قاموس انقلاب اسلامی مظهر صفاتی است که انسان‌ها را صاحب عزت و شوکت می کند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: از صفات بارز بسیجیان می توان به صابر بودن اشاره کرد که صبر بسیجیان در طول این 42 سال در میدان‌ های مبارزات مختلف موجب پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌ های دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: بسیجیان ما در مبارزه با کرونا و جهاد سلامت، دفاع از حریم حرم مطهر، میدان ‌های سازندگی و ... افتخارات بزرگی برای انقلاب اسلامی رقم زده اند.

خاطر نشان می شود، رزمایش بزرگ «اقتدار بسیج» با عنوان «نمایش اقتدار و حماسه حضور» با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع)، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مسئولان استانی  در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار شد.

کد خبر 1119915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha