هنرمندان استان سمنان به ارزش های انقلابی و اخلاقی متعهد هستند

فلاح لاله زاری با تأکید براینکه هنرمندان استان سمنان به ارزش های انقلابی و اخلاقی متعهد هستندگفت: هنرمندان معتقدند سخن هرچه غیرمستقیم‌تر باشد اثرگذاری بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری» در نشست هنرمندان بسیجی با نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درخصوص «هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌ها است» گفت : هرآنچه غیر از تعهد باشد هنر نیست و بلکه ضد هنر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید براینکه هنرمندان این استان به ارزش های انقلابی و اخلاقی متعهد هستند ادامه داد: هنرمندان دربرخی مواقع در تولید آثار هنری، پیام خود را به صورت غیرمستقیم و در لایه‌های استعاره‌ها منتقل می‌کنند زیرا معتقد هستند سخن هرچه غیرمستقیم‌تر باشد اثرگذاری بیشتری دارد.

 

وی با اشاره به دوران سخت کرونا برای هنرمندان اظهارداشت: اوضاع اقتصاد هنر که همواره ضعیف بود، در این دوران از همیشه بدتر و فعالیت‌های هنری تعطیل شد.

 

فلاح لاله زاری در ادامه بیان کرد:  در ذیل سند راهبردی شورای فرهنگ عمومی یک سند توسعه فعالیت‌های قرآنی را نیز تدوین کرده و شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز آن را مصوب کرده است از سوی دیگر استانداری مقوله تأمین اعتبار این راهبرد را نیز متقبل شده است و لذا زمینه برای ترویج اقدامات فرهنگ قرآنی نیز مهیا است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان زیرساخت های سینمایی شهر سمنان را به عنوان مرکز استان ضعیف دانست و گفت: برنامه و طرح‌ برای ارتقای زیرساخت‌ها وجود دارد که برای تحقق آن نیاز به کمک مسئولان شهر است.

 

در این نشست نمایندگانی از هنرمندان بسیجی استان سمنان به بیان برخی مشکلات و نیازها پرداختند.

کد خبر 1119986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha