بانوان مسجدی اسفراین با نشست آموزشی «سلامت خانواده» همگام شدند

نشست آموزشي سلامت خانواده و فرزندآوري به‌هنگام با عنوان پرهيز از تک فرزندي و تحکيم روابط همسران به مناسبت هفته بسیج و با همکاری ارکان مسجد و خانه بهداشت روستای بزنج ویژه خواهران این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نشست آموزشي سلامت خانواده و فرزند آوري به‌هنگام با عنوان پرهيز از تک فرزندي و تحکيم روابط همسران به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و به مناسبت هفته بسیج و به همت کانون فرهنگي و هنري معراج السعاده و پايگاه بسیج الزهرا (س) مسجد امام حسين عليه السلام و نيز خانه بهداشت روستاي بزنج اسفراين برگزار شد.

 

 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست که ویژه خواهران و در محل کتابخانه عمومی «نیکتا قوامی» روستای بزنج اجرا شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و گفت:  همه بزرگان و دانشمندان در عرصه های مختلف با آموزش تخصصی به جا و به موقع توانستند چهره های تاثیرگذار شوند که در این باره یک حرکت جمعی و بسیج عمومی نیاز است.

 

«هاشم شیرازیان» شناسایی مسایل و نیازهای فرهنگی و برنامه ریزی و آموزش در این زمینه را یکی از وظایف کانون و فعالان کانون مساجد ذکر کرد و خواست تا خواهران حاضر با همدلی و همراهی در شناسایی نیازهای فرهنگی این منطقه و روستا و تدارک جلسات آموزشی برای رفع مشکلات، یاری رسان باشند.

 

 

در این کارگاه «نازنین زهرا قاسمی» مسئول خانه بهداشت دو روستای بُرج و بزنج از توابع شهرستان اسفراین، نکات آموزشی در خصوص موضوع کارگاه و عوارض تک فرزندی و نیز چرایی عدم گرایش برخی از افراد به فرزند آوری را تشریح کرد.

 

این کارگاه و نشست آموزشی با نمایشگاه کتاب و مسابقه آشپزی و رقابت خواهران در این باره همراه بود و با اهدای بسته های آموزشی به بانوان حاضر، دیدار با مادر شهید خانکانلو و تکریم وی پایان یافت.

 

 

 

 

 

کد خبر 1120024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha