۱۳۰۰ نفر از ساکنان روستایی شیروان از نعمت گاز طبیعی محروم هستند

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: هزار و ۳۰۰ نفر از ساکنان روستایی شیروان از نعمت گاز طبیعی محروم هستند.

«مجتبی شکوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: 268 خانوار روستایی این شهرستان مشتمل بر هزار و 300 نفر محروم از گاز طبیعی هستند و از نفت سفید استفاده می کنند.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی عنوان کرد: ساکنان این روستاها شامل تعدادی در باداملق، اطراف حسین آباد، قوردانلو و از مجموع کل مصرف کنندگان نفت سفید با 79 خانوار در روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی به دلیل صعب العبور بودن راه روستایی که تاکنون گازرسانی نشده، سکونت دارند و از نفت سفید استفاده می کنند.

 

شکوری خاطرنشان کرد: سهمیه نفت سفید برای روستاهای مزبور طی نیمه نخست امسال، 880 لیتر، پاییز 660 لیتر و در مجموع از ابتدای امسال تاکنون هزار و 540 لیتر سهمیه برای این شهرستان اعلام شده و تا پایان فصل زمستان، هزار و 500 لیتر سهمیه جدید اعلام خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: سرانه مصرف نفت سفید هر خانوار روستایی شهرستان شیروان سالانه، سه هزار لیتر است.

 

به گفته وی اینک پنج فروشندگی توزیع نفت سفید در این شهرستان فعال است که از این تعداد چهار فروشندگی در سطح روستا و یک باب در شهر فعالیت دارد.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1120046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha