اعلام برنامه های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرهای چهارگانه آران و بیدگل، ابوزیدآباد، سفیدشهر، نوش آباد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی خبر داد.

«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته فردا ۵ آذر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرهای چهاگانه آران و بیدگل، ابوزیدآباد، سفیدشهر، نوش آباد برگزار خواهد شد

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: نماز جمعه شهر آران و بیدگل، فردا به امامت حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی جوینانی» امام جمعه این شهر اقامه خواهد شد و سرهنگ «حسن فخرل» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به مناسبت هفته بسیج، پیش از خطبه ها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

 

عبدلی با بیان اینکه ستاد نماز جمعه تمهیدات بهداشتی لازم را برای برگزاری این آیین فراهم کرده است، گفت: اتوبوس های حمل و نقل شهرداری برای رفاه حال نمازگزاران در میادین اصلی شهر آماده خدمت رسانی و جابجایی نمازگزاران خواهند بود.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل از نمازگزاران خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نمازجمعه شرکت کنند.

 

عبدلی افزود: مؤمنین نماز گزار باید درنظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مصلاهای نماز جمعه بپرهیزند.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل با تقدیر از همکاری نمازگزاران در رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته گفت: برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آتی به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد./

کد خبر 1120109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha