افزایش نسبی قیمت طلا و سکه/سکه طرح جدید در کانال ۱۲ میلیون تومانی

بررسی روند قیمت طلا در هفته نخست آذرماه حاکی از آن است که روند قیمتی طلا و سکه افزایش نسبی داشته است و طلا و سکه طرح جدید به ترتیب در کانال قیمتی یک میلیون و ۲۰۰ تومانی و ۱۲ میلیون تومانی هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، با بررسی به روند قیمتی طلا و سکه در هفته منتهی به 4 آذر شاهد هستیم که قیمت هر گرم طلای 18 عیار از یک میلیون و 240 هزار تومان به یک میلیون و 248 هزار تومان رسیده است و سکه طرح جدید از 12 میلیون و 479 هزار تومان به 12 میلیون و 540 هزار تومان رسیده است و بر این اساس افزایش نسبی در قیمت طلا و سکه در طی هفته رخ داده است.

 

بنابراین گزارش، (شنبه ۲۹ آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۷۳ درصد افت به ۱۲,۴۰۴,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۵۹ درصد افت به ۱,۸۴۷.۱۳ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۷۵ درصد افت به ۱۲۴,۷۹۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی با ۰۳۷ درصد افت به قیمت ۱۲۳,۰۵۰,۰۰۰  ریال،‌ هر عدد نیم سکه با ۰.۹۴ درصد افت به قیمت ۶۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۸۱ درصد افت به قیمت ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۲ درصد افت به قیمت ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ رسید.

 

(یکشنبه ۳۰ آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۳۵ درصد افت به ۱۲۳,۳۶۱,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۰۷ درصد افت به ۱,۸۴۵.۷۶ دلار رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۳۱ درصد افت به ۱۲۴,۴۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۱.۶۷ درصد افت به قیمت ۱۲۱,۰۳۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با قیمت ۶۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۵۴ درصد افت به قیمت ۳۶,۸۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۲ درصد افت به قیمت ۲۲,۹۵۰,۰۰۰ رسید.

 

(دوشنبه اول آذر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۲۸ درصد رشد به ۱۲,۳۹۵,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۴۵.۷۶ دلا رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۱۱ درصد افت به ۱۲۴,۲۶۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۱.۶۵ درصد رشد به قیمت ۱۲۳,۰۳۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با قیمت ۶۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۵۴ درصد رشد به قیمت ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۲ درصد رشد به قیمت ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ رسید.

 

(سه شنبه دوم آذر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۱.۰۱ درصد رشد به ۱۲,۵۲۰,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۲.۳ درصد افت به ۱,۸۰۳.۳۶ دلا رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۸۲ درصد رشد به ۱۲۵,۲۸۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۰۴ درصد افت به قیمت ۱۲۲,۹۸۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۷۸ درصد رشد به قیمت ۶۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۱۹ درصد رشد به قیمت ۳۷,۰۷۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۰۷ درصد رشد به قیمت ۲۳,۰۱۵,۰۰۰ رسید.

 

(چهارشنبه ۳ آذر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۱.۳۱ درصد افت به ۱۲,۳۵۸,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۸۸ درصد افت به ۱,۷۸۸.۷۴ دلا رسید. قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۷۸ درصد افت به ۱۲۴,۳۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۷۹ درصد افت به قیمت ۱۲۲,۰۲۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۷۸ درصد افت به قیمت ۶۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۱۹ درصد افت به قیمت ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۰۷ درصد افت به قیمت ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ رسید.

 

پنجشنبه (چهارم آذر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۵۴۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶  میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۹۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۴۸  هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز  حدود 2 هزار تومان افزایش یافته است.

 

 

 

کد خبر 1120173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha