افتتاح ۹۴ پروژه محرومیت زدایی در شهداد به مناسبت هفته بسیج انجام شد

همزمان با هفته بسیج ۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی با مشارکت بانک رفاه و بسیج سازندگی در شهداد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ جواد جلالی، پنجشنبه(۴ آذر) در آیین افتتاح پروژه های شهداد به مناسبت هفته بسیج گفت: در منطقه شهداد 52 رشته قنات داریم که 31 قنات دایر و 10 قنات لایروبی و احیا شده است و بخشی از این قنوات با مشارکت بانک رفاه، بسیج سازندگی و گروه های جهادی شاهد افتتاح آن هستیم.

 




رئیس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: انتظار مردم محروم منطقه شهداد است که فعالیت های محرومیت زدایی مانند سال گذشته تداوم یابد تا خدمات خوبی ارائه شود.

 




وی با اشاره به اینکه 94 پروژه به ارزش 20 میلیارد ریال امروز افتتاح می شود؛ اظهار کرد: این پروژه ها شامل 7 مورد افتتاح و لایروبی قنات، 35 پروژه احداث و تعمیر منازل مسکونی، دو استخر ذخیره آب کشاورزی روستای شورآباد دهستان تکاب و احداث سرویس بهداشتی و حمام، کارگاه اشتغالزایی و...است.

 

 



جلالی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با محوریت گروه های جهادی به دنبال این است تا خدمات را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن و اضافه کردن ظرفیت هایی که وجود دارد انجام دهد تا تعداد بیشتری از پروژه ها را به انجام برسانیم.

 

 



وی افزود: ما پیمانکار نیستیم؛ مجموعه ای هستیم با ظرفیت های مردمی و بسیج و گروه های جهادی که می تواند در شرایط فعلی و با روحیه جهادی در کنار ادارت و نهادها و مجموعه های اقتصادی قرار بگیرد و کار انجام دهد.

کد خبر 1120205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha