ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامعه نجات بخش کانون خانواده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامعه نجات بخش کانون خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی» امروز (۴ آذر ماه) در یدار با اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: قرآن منبع اصلی همه معارف و قوانین اسلامی است و در حقیقت می توان آن را به عنوان قانون اساسی همه قوانین نام برد.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به ریشه اصلی تفکر مهدویت در قرآن به کرات اشاره شده، افزود: در حدود ۸۰ سوره قرآن که شامل ۳۶۵ آیه است به صورت کلی درباره مهدویت سخن به میان آمده است.
 

هاشمی اعتقاد به مهدویت را راه رسیدن به حق تعالی دانست و گفت: مهدویت رمز حیات و هویت شیعه بوده و در اعتقاد به مهدویت است که زندگی بشریت معنادار می شود.
 

وی برون رفت از آسیب های اجتماعی امروز جامعه بشریت را پناه بردن به قرآن و حرکت در مسیر مهدویت دانست و ادامه داد: نجات امروز خانواده ها باید با فرهنگ سازی مهدوی و تبیین آرمان های انبیاء و اوصیاء الهی (علیه السلام) محقق شود.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان از تلاش های بی وقفه اعضای بنیاد و تعظیم شعائر الهی در جامعه تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1120290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha