کمبود اعتبارات و گستردگی شهرها علت عدم توسعه خوزستان است

حسینی گفت: کمبود اعتبارات دولتی و درآمدی شهرداری‌ها، مشکلات کارگری و انباشت مشکلات شهرداری خدمت رسانی در حوزه شهری را دچار مشکل کرده است.

«سید کریم حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به مشکلات موجود در شهر اهواز به طبقه بندی مطالبات مردمی پرداخت و اظهار کرد: نخستین مطالبه مردم خوزستان به ویژه جوانان موضوع اشتغال است و آمار بالای بیکاری و نیاز به فرصت شغلی از اولویت‌های مهم استان به شمار می‌رود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت نخست در مسئله خدمت رسانی به بحث آبرسانی تعلق می‌گیرد در این راستا تأمین آب شرب، کشاورزی و حق آبه زیست محیطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به دنبال آن مشکلات حوزه فاضلاب نیز نیازمند نگاه ملی و توجهی خاص است.

 

وی عنوان کرد: متاسفانه در ماه های اخیر به دلیل کمبود اعتبارات بحث آب‌رسانی و شبکه فاضلاب با مشکلاتی مواجه هستند و احتمال تعطیلی بسیاری از پروژه‌ها وجود دارد.

 

حسینی دلیل عدم توسعه خوزستان را کمبود اعتبارات و گستردگی شهرها دانست و اضافه کرد: کمبود اعتبارات دولتی و درآمدی شهرداری‌ها، مشکلات کارگری و انباشت مشکلات شهرداری خدمت رسانی در حوزه شهری را دچار مشکل کرده است.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه راه‌های بین شهری استان نیاز به توسعه و نگهداری دارد تصریح کرد: افزون بر مسائل مرتبط با راه‌های شهری، متاسفانه بسیاری از روستاها همچنان با مشکل راه‌های مواصلاتی مواجه هستند که نیازمند توجه هر چه بیشتر هستند.

 

کد خبر 1120322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha