توان حزب الله برگرفته از فرهنگ عاشورا و پیروی از ولایت فقیه است

به گفته اکبری، پیروزی‌های متعدد حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی و توان، عزت و عظمت حزب‌الله برگرفته از فرهنگ عاشورا و تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین دبیرکل بیداری اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در  همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان، شهید سیدمصطفی بدرالدین که با همکاری جبهه جهانی شباب المقاومه و هیات ثارالله زنجان برگزار شد، اظهار کرد: برای معرفی شهید بدرالدین باید به نقش بین‌المللی حزب‌الله لبنان و روحی که امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی دمید را معرفی کنیم.

 


حسین اکبری با بیان اینکه برای معرفی انقلاب اسلامی باید به صحنه عاشورا و قیام کربلا برگردیم چون قیام عاشورا، منشا پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: بعد از جنگ جهانی اول، هیچ کشور مستقل اسلامی بر روی کره زمین وجود نداشت و نتیجه این کار تشکیل اسرائیل و تقسیم نقشه بین اسرائیل و فلسطین بود.

 


این مسئول به نتایج جنگ جهانی دوم و تشکیل شوروی سابق و آمریکا اشاره کرد و گفت: مخالفت با دین اسلام از اشتراکات این قدرت ها در تصرف جخان بود.

 


وی ادامه داد:  بعد از آن 1.5 میلیون مسلمان در چندین جنگ بزرگ در مقابل رژیم صهیونیستی و یهودی‌ها شکست خوردند و آن روز هر مسلمانی در دنیا می‌خواست سر خود را بلند کند، می‌گفتند بروید ملت خود یا همان بیت‌المقدس را نجات دهید.

 


به گفته جانشین دبیرکل بیداری اسلامی، اراده خداوند بر این شد که انقلاب اسلامی ایران پیروز شود و از همان ابتدا نیز شعار«نه شرقی نه غربی» را سر داد.

 


اکبری به تهدیدات دشمنان بر علیه ایران اسلامی از ابتدای شکل گیری اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) محکم و قوی ایستاد و به جای اینکه به دو قدرت بزرگ به عنوان نقطه برتر نگاه کند، تکلیف را با هر دو به عنوان جبهه باطل، روشن کرد و جبهه حق را تشکیل داد.

 


وی ادامه داد: بسیج با حضور اندیشه بسیجی امام(ره) احیا شد و با مقاومت خود توانست تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هم بزند.

 


اکبری گفت: بدین ترتیب این ندا به جهان رسید که مقاومت می‌تواند بشریت را نجات دهد که نمونه آن جریان حزب‌الله بود که به اراده خداوند در سال 2002 توانست اسرائیل را از سرزمین خود بیرون کند.

 


جانشین دبیرکل بیداری اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها 6 سال بعد در صدد این برآمدند که شکست مفتضحانه خود را جبران کنند، افزود: در جنگ 33 روزه با تمام پشتیبانی‌ها وارد شدند اما باز هم شکست خوردند چرا که اراده خداوند، پیروزی عده‌ای جوان مومن در برابر اسرائیل علی‌رغم تمام حمایت‌ها بود.

 


وی تصریح کرد: اراده خداوند بر این بود که حزب‌الله لبنان، هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را به هم بپاشد و این مطرح شد که دین اسلام می‌تواند راه نجات بشریت باشد و تئوری و اندیشه غربی که خود را برتر می‌داند را در هم بشکند.

 


اکبری با بیان اینکه علت شکست 1.5 میلیارد مسلمان این بود که جبهه حق نبودند، گفت: پیروزی در جنگ 33 روزه باعث شد که آمریکا از این شکست، شوکه شود.

 


جانشین دبیرکل بیداری اسلامی، اظهار کرد: امام راحل، مسیر مقاومت را در پیش گرفت و پس از آن نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی این راه را ادامه دادند و در حالی که تمام تحلیلگرها می‌گفتند همه چیز در سوریه تمام شده و 85 درصد سوریه اشغال شده است اما ایشان با تکیه بر اعتقاد و مولفه‌های جبهه حق و وعده‌های خداوند در قرآن کریم دستور دادند که در این جبهه بمانید و ما پیروز می‌شویم.

 


وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در سوریه ماندند و پیروز شدند و شرایط سوریه از شکست تبدیل به پیروزی شد و امروز مقاومت در عراق و یمن و همه کشورهای مقاومت، حجت را به بشریت تمام کرده و حتی در کشوری مانند ونزوئلا که مسلمان نیست اما آزادی‌خواه است نیز به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در برابر آمریکا بایستند، قرآن وعده پیروزی را داده است.

 


اکبری با بیان اینکه امروز آمریکا در شرایط افول قرار دارد، افزود: آمریکایی‌ها امروز در هر جایی با نیروهای مقاومت درگیر شدند، مقاومت پیروز شده و آمریکایی‌ها هیچ پیروزی به دست نیاورده‌اند و آمریکا در هر منطقه‌ای که وارد شده، ناامن‌ترین منطقه برای آمریکا بوده است.

 


جانشین دبیرکل بیداری اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها امروز از ترس حزب‌الله در مرز لبنان، دیوارهایی به ارتفاع 7 متر در زیرزمین ایجاد کرده‌اند، گفت: پیروزی‌های متعدد حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی و توان، عزت و عظمت حزب‌الله که برگرفته از فرهنگ عاشورا و به تبعیت از ولایت فقیه است، توانسته که توان و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

 

 

کد خبر 1120337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha