یادواره ۱۶۷ شهید والامقام بندر آستارا برگزار شد

یادواره ۱۶۷ شهید والامقام آستارا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان در مسجد آبروان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در ششمین روز از هفته بزرگداشت بسیج؛ یادواره ۱۶۷ شهید والامقام آستارا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم  شب گذشته (پنجشنبه، ۴ آذر) در مسجد آبروان این شهر مرزی و بندری برگزار شد.

 

«احمدرضا منشوری» در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و افزود: مقام شهادت یک مقام بسیار بزرگ است و شهدا در راه دفاع از آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، جان باارزش خود را فدا کرده‌اند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان‌اینکه شهدا با روحیه ظلم‌ستیزی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، افزود: همین سبک و روش در خانواده‌های معظم شهدا هم جاری است و ملت همیشه در صحنه، باید در مسیر آن مردان آسمانی حرکت کنند.

 

وی تصریح‌کرد: امنیتی که امروز در مملکت حکم‌فرما است مدیون خون شهدا هستیم و ماباید بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

منشوری گفت: شهدای ما از نسل جوان بودند اما در همان دوران جوانی به درجه‌ای از ایمان و اخلاص رسیدند که حاضر شدند جان خود را فدای اسلام و انقلاب کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ملت آگاه ایران به عهد و پیمان خود با شهدا و ولایت فقیه پایبند هستند،خاطرنشان‌کرد: مسئولان با تبعیت از مرام شهدا، باید فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت شمارند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

گفتنی است، این یادواره شهدا که به همت ستاد گرامیداشت هفته بسیج و با همکاری حوزه شهید نقیب زاده شهری، کانون فرهنگی هنری حکمت، پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین‌نژادی، امام جماعت و هیئت امنای مسجد آبروان برگزار شد در پایان از مدافعین حرم شهرستان آستارا تجلیل شد.

کد خبر 1120348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha