دشمنان درصدد فضاسازی دیپلماتیک و رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی هستند

حجت الاسلام احمد بهبودی گفت: طی روزهای اخیر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها موجی از فضاسازی را در قبال ایران و مذاکرات آتی در پیش گرفتند و درصدد فضاسازی دیپلماتیک و رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۵ آذر ماه حجت الاسلام «احمد بهبودی» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به ۸ آذرماه زمان برگزاری مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ یک با محوریت لغو تحریم و تعهد پذیر شدن طرف های غربی به برجام، گفت: طی روزهای اخیر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها موجی از فضاسازی را در قبال ایران و مذاکرات آتی در پیش گرفتند و درصدد فضاسازی دیپلماتیک و رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی هستند.


امام جمعه موقت آسمینون افزود: غربی‌ها با آگاهی از مواضع دولت سیزدهم در این امر واقف اند که ایران حاضر به کوتاه آمدن از حقوق خویش مبتنی و لغو تمام تحریم ها نیست و در این میان کشورهایی چون چین و روسیه نیز بر حقانیت مطالبه ایران تاکید کردند.


 وی بیان کرد: غربی‌ها به زعم خود با ائتلاف سازی از آژانس، آمریکا، سه کشور اروپایی و شورای همکاری خلیج فارس در کنار رژیم صهیونیستی بر آن هستند اجماع جهانی در قبال ایران را به نمایش بگذارند تا شاید ایران را مجبور به دست برداشتن از مواضع اصولی خود برای لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آنها کنند.


حجت الاسلام بهبودی ضمن گرامیداشت ۵ آذر روز بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: بسیج واژه ای است که برای هیچ یک از ما ناشناخته نیست و همه ما می‌دانیم که در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ امام (ره) پروژه و پدیده ای را ایجاد کردند که تهدید دشمن را دفع کند.


خطیب موقت آسمینون اضافه کرد: امروز این پدیده و پروژه‌ای که بنیانگذار جمهوری اسلامی طراحی کردند که به عنوان شجره طیبه شاهد آن هستیم به درختی تنومند تبدیل شده که شاخه های آن گسترده تر می شود.


وی تصریح کرد: امروز شاخه‌های این شجره طیبه و درخت تنومند در نظام انقلاب اسلامی و در اقصا نقاط جهان از جمله یمن لبنان فلسطین و... به ثمر نشسته است و آنچنان مثمرثمر شده که اثرات این پروژه را شاهدیم و مایه افتخار ما است.


حجت الاسلام بهبودی ادامه داد: یک بسیجی باید ویژگی هایی همچون اخلاص، شجاعت و شهادت داشته باشد و حول محور ولایت حرکت کرده و همچون سردار شهید سلیمانی ولایت مدار باشد.


امام جمعه موقت آسمینون با اشاره به سالروز شهادت عالم نستوه و مجاهد شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس، عنوان کرد: آنچه که امروز نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی باید به آن بپردازند الگوپذیری از آیت الله مدرس است.


وی در خاتمه گفت: آیت الله مدرس در بین مردم بود و تا پای جان از مردم حمایت کرد انتظار است که نمایندگان مجلس مطالبات مردم و خواسته‌های مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری کنند.

کد خبر 1120366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha