بسیج در همه عرصه های جامعه نقش موثری دارد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: بسیج از زمان تاسیسش تا کنون در عرصه های مختلف کشور نقش موثری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» ظهر امروز (جمعه، 5آذر) در دیداری که فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ماسال با وی داشتند اظهار کرد: امام راحل خود بزرگترین بسیجی بود که این شجره طیبه را پایه گذاری کرد.

 

امام جمعه ماسال افزود: در دفاع از ارزش های این انقلاب اگر نیاز باشد جانمان را فدا کنیم یقینا این کار را خواهیم کرد همانطور که بسیجیان این موضوع را در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند.

 

وی گفت: بسیج در عرصه های مختلف کشور موثر بوده است در ۸ سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان و استکبار ایستاد و در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، حوادث طبیعی و غیرطبیعی که با ورود بسیج بسیار موفق بودیم این در حالی است که هر جا محدود عمل و فقط به مجموعه دولتی اکتفا کردیم نتوانستیم آنطور که باید موفق باشیم.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مشارکت بسیج در کنترل بیماری کرونا و طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: به اذعان متولیان حوزه بهداشت اگر بسیج ورود نمی‌کرد یقیناً وضعیت کرونایی کشور اکنون اسفناک بود.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند بزرگترین بسیجی امام علی(ع) است که خودش را وقف اسلام کرد خاطرنشان کرد: به تبعیت از مولایمان امیرالمومنین ما هم باید خودمان را وقف نظام و انقلاب کنیم.

کد خبر 1120410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha