برگزاری رزمایش سراسری حلقات صالحین در مصلی انزلی

خبرگزاری شبستان:رزمایش سراسری حلقات صالحین به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور باحضور بسیجیان و سرگروه های آنها در مصلی انزلی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، در رزمایش سراسری حلقات صالحین که به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر کشور باحضور بسیجیان و سرگروه های آنها در مصلی انزلی برگزار شد، سخنرانان بر آگاهی و بینش عمیق نسبت به ائمه اطهار(ع) و سیره آنها، دشمن شناسی و شناسایی ترفند های دشمن تاکید کردند.

 

در این رزمایش زنده ماندن تفکر بسیجی در میان بسیجیان و متصل شدن به قرآن و اهل بیت (ع) با حضور در مساجد و برپایی نماز جماعت باری دیگر به بسیجیان یاد آوری شد.

 

همچنین نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف نظامی، اسلامی، فرهنگی، رسانه ای، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای بسیجیان تبیین شد  که چگونه در عرصه دفاع از امنیت شهرها حضور تعیین کننده و تاثیر گذار داشته باشند.

 

ناحیه مقاومت بسیج انزلی در هفته بسیج سال 1400، گلباران مزار شهداء ، طرح ویزیت رایگان در حوزه مقاومت بسیج شهداء مسجد باب الحواعج (ع) شهرک صادقیه انزلی، توزیع 500 بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد، برگزاری رزمایش اقتدار بسیج با شعار بسیج استقلال و آزادی در گلزار شهدای انزلی با حضور گسترده بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف ورزشی و فرهنگی در مساجد و پایگاه‌ها، تشدید گشت‌های محله محور رضویون جهت حفظ امنیت محلات و تورهای ایست و بازرسی، میز خدمت در محلات و نشست‌های سیاسی و بصیرت افزایی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای طرح یک شهید یک کوچه و یک حسینیه بارعایت پروتکل های بهداشتی را اجرا کرد.

کد خبر 1120437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha