باید مشکل آب در اصفهان و دیگر نقاط حل شود

خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت : نباید حساس شویم تجمعات آبی در اصفهان و دیگر نقاط کار دشمن است باید مشکل آب حل شود این یک مشکل بین المللی است که همسایه های ایران نیز با آن مواجه هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام«سید عبدالجواد شمس الدین» امروز (جمعه، 5 آذر) در خطبه های نماز گفت: فرهنگ بسیج یعنی صراط مستقیم انقلاب وهرآنچه در مقابل این تفکر قرار گیرد غیر بسیجی و غیر انقلابی است.

 

امام جمعه انزلی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی با ظلم ستیزی و سازش ناپذیری با دشمنان گرده خورده گفت: بسیجی خدا باور ،مخلص و ایثار گر است و روحیه انقلابی و جهادی دارد. بسیجی بصیر، دشمن شناس و مطیع رهبری است نمی شود کسی از رهبری اطاعت نکند و بگوید بسیجی هستم.

 

وی افزود: طی 43 سالی که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد هرگاه دولت و مجلس و قوه قضائیه در کنارهم خواستند کاری انجام دهند دشمنان سنگ اندازی کردند در حال حاضر با این حجم از مشکلاتی که در کشور وجود دارد از جمله تجمعات آبی در اصفهان و دیگر نقاط، نباید حساس شویم که این کار دشمن است‌. باید مشکل آب حل شود این یک مشکل بین المللی است که همسایه ایران نیز با آن مواجه هستند.

 

وی تصریح کرد: در اولین ماههای پذیرش مسئولیت دولت جدید تجمعاتی اتفاق می افتد که باید مراقب باشیم در توطئه های دشمنان قرار نگیریم.

 

حجت الاسلام شمس الدین در بخش دیگری خواستار برنامه ریزی منظم در تامین و توزیع کالاهای اساسی شد و گفت: هرچند انعکاس اقلام توزیع شده در فضای مجازی شفاف سازی است اما کسبه ما از همین طریق ارتزاق می کنند این توزیع باید به گونه ای باشد که با نظارت کسبه مومن محلات انجام شود تا دست واسطه گران در این بین کوتاه شده و کالا با قیمت مناسب به مردم برسد.

 

وی در ادامه با اشاره حقوق های نجومی برخی مدیران اظهار داشت: پس از گذشت پنج سال هنوز با معضل حقوق های نجومی به درستی مقابله نشده است، دولت و قوه قضائیه کار خیلی سنگین در مقابله با این مشکل که مورد تاکید مقام رهبری است دارند.

 

امام جمعه انزلی خاطر نشان کرد: امروز دولت بسیجی و قوه قضائیه بسیجی باید به در این زمینه حسابرسی و تفحص کنند که هر کسی حقوق نجومی دریافت کرده است در هرجایی که هست و صرف کرده از او پس گرفته و به بیت المال باز گردد.

کد خبر 1120457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha