تشکل بسیج، مختص به قشر خاصی نیست

امام جمعه بجنورد گفت: تشکل بسیج مختص به قشر خاصی نیست و از هر قشری در این نهاد برای احیای ارزش های دینی و انقلابی به صحنه آمده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (5 آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج، گفت: تشکل بسیج اختصاص به مجموعه خاصی ندارد و همه در آن ثبت نام کرده اند.

 

امام جمعه بجنورد افزود: بسیج از الطاف خفیه الهی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشت.

 

وی بیان کرد: با صدور فرمان تشکیل بسیج به فرمان امام راحل، بستری فراهم شد تا همه مجاهدان در این تشکل شرکت کنند و در صحنه های مهم و حساس نظام نقش ایفا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به روز مجلس، اظهارکرد: تراز نماینده ملت ایران باید شهید مدرس باشد و نه امثال موگرینی که برخی نماینده ها در دولت قبل با او عکس گرفتند.

 

وی ضمن بیان برخی از وظایف مجلس، قانون گذاری در همه عرصه ها را از مهمترین وظایف این نهاد خواند و خاطرنشان کرد: ریل گذاری برای همه مجریان باید توسط مجلس مهیا شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه  با اشاره به اینکه نصیحت کردن از حقوق برادری است، اظهار کرد: این حق به معنای این است که اگر از برادر دینی خود خطایی مشاهده کردیم باید نصیحت کنیم و این یکی از حقوق برادری است.

 

وی با اشاره به اینکه نباید با برادران دینی خود بر سر مسائل و موضوعات کوچک بحث کنیم، افزود: بحث و جدل که دلخوری و ناراحتی طولانی مدت ایجاد کند بین برادران دینی مناسب نیست.

 

 

کد خبر 1120466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha