بسیجی برای دفاع از ملت همیشه آماده است/ توطئه چینی آمریکا نتیجه نخواهد داشت

حجت الاسلام دزفولی گفت: آمریکا که حاضر به کوتاه آمدن در مقابل حقوق مسلم ایران نیست شروع به توطئه چینی علیه ایران کرده ولی نمی تواند به نقشه‌های شوم خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» امروز (جمعه ۴ آذر) در خطبه های نمازجمعه دزفول اظهار کرد: این روزها مشکل  کم آبی در کشور  مطرح است و اجتماعاتی نیز در این خصوص برگزار شده است؛ بخشی از این مشکل به نبود مدیریت صحیح آب و بخشی دیگر به  روش‌های موجود آبیاری کشاورزی مرتبط است.

 

امام جمعه دزفول افزود: آبیاری کشاورزی در بیشتر موارد به صورت غرقابی و بدون توجه به الگوی کشت  انجام می‌شود این در حالی است که در برخی موارد به دلیل رعایت نکردن  الگوی کشت، محصول دور ریخته می‌شود، حل این مشکل عزم ملی، تقسیم کار ملی، و نگاه علمی، منطقی و جامعه‌نگر، و نه نگاه استانی و منطقه‌ای می‌خواهد.

 

وی  با بیان اینکه باید از موضع گرفتن هایی که فرصت‌های قومی و منطقه‌ای را تحت تاثیر قرار می دهد جلوگیری کرد و اجازه ندهیم دشمن از این موضوع سوء استفاده کند ادامه داد: در خصوص مشکل خشکسالی و پایین بودن میزان بارندگی باید به درگاه خدا تضرع و تمسک کرد، اگر افرادی که تجمع کردند به صورت دسته جمعی دعای توسل قرائت می‌کردند تاثیر بیشتری داشت.

 

حجت الاسلام قاضی زاده به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: آمریکا که حاضر به کوتاه آمدن در مقابل حقوق مسلم ایران نیست شروع به توطئه چینی علیه ایران کرد ولی نخواهد توانست به نقشه‌های شوم خود برسد.

 

وی با بیان اینکه بسیجی آگاه، بصیر، شجاع و دلاور است که برای دفاع از اسلام و ولایت همیشه آماده است اضافه کرد: باید با الگوی بسیجی در پیشرفت کشور کمک کنیم و نگاهمان بسیجی باشد تا نخبگان با نگاهی بسیجی و فرهنگ بسیجی خدمت کنند.


امام جمعه دزفول از اجرای برنامه های موثر هفته بسیج در شهرستان دزفول قدردانی کرد و ادامه داد: بسیجیان جبهه‌ای از وحدت و اقتدار را به نمایش گذاشتند.

 

وی ابراز کرد: امروز هم به برکت هفته بسیج، میز خدمت ادارات و دستگاه‌های دولتی و نهادها در مصلای دزفول راه اندازی شد و با حضور  فرماندار، شهردار، و مسوولان اداری، برخی گره‌های شخصی و عمومی مردم باز شد و برکات زیادی داشت که ضمن قدردانی از  پیگیری فرماندار برای فراهم کردن مقدمات این امر و ایجاد رضایت مردم ، خواستار تداوم این حرکت هستیم.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی یاد آور شد: برگزاری میز خدمت همزمان با آیین نمازجمعه این هفته دزفول، پیام داشت چرا که دشمن از این وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان می‌ترسد و برای تفرقه افکنی تلاش می‌کند.

 

کد خبر 1120490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha