اعضای کانون مساجد در کنار بسیجیان نجات بخش جامعه از بن بست های مختلف هستند

حجت الاسلام قنبری گفت: اعضای کانون مساجد در کنار بسیجیان نجات بخش جامعه از بن بست های مختلف هستند و با ایمان و ولایتمداری اقتدار و سربلندی همیشگی را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

حجت الاسلام « جواد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: هفته بسیج اقتدار ایران اسلامی است و بسیجیان پرچمدار جهان اسلام هستند و و موجب عظمت جهان اسلام هستند.

 

مدیر مسئول کانون منهاج نکا افزود: مقابله با جنگ نرم دشمن، ایستادگی در برابر دشمنان در جنگ سخت و نرم و توطئه ها و تحریم های مختلف دشمنان با ایستادگی و میدان داری بسیجیان میسر شد و امروز به خود می بالیم که ایران اسلامی با گذر از مشکلات فراوان در اوج اقتدار در جهان ایستاده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در واقع عینیت بخشیدن به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» است و امروز نهال پرثمر بسیج که در پنجم آذرماه 58 غرس شد پس از 42 سال تبدیل به درخت تنومندی شده است که جهان اسلام از برکات این درخت استفاده کرده و بهره مند می شوند.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: در طول سالهای مختلف با همراهی و همگامی اعضای کانون مساجد در کنار بسیجیان اتفاقات خوبی رقم خورده و این دو گروه نجات بخش جامعه از بن بست های مختلف هستند و با ایمان و ولایتمداری اقتدار و سربلندی همیشگی را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

 

مدیر مسئول کانون منهاج نکا با اشاره به برنامه های اجرا شده هفته بسیج در این کانون افزود: برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در هفته بسیج به همت کانون منهاج و پایگاه های مقاومت بسیج و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی از جمله برنامه های هفته بسیج بود که اجرایی و برگزار شد.

 

وی یادآور شد: امیدواریم که همه ما در ادامه راه انقلاب و انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام استوار بوده و بر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان نائل شویم تا انقلاب ما به صاحب امر برسد.

کد خبر 1120711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha