نشست برخط «بچه‌های مسجد و ادبیات پایداری» در سنندج برگزار شد

نشست برخط «بچه‌های مسجد و ادبیات پایداری» به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کامل گلباغی مدیرکانون‌های فرهنگی مساجد کردستان در این نشست مجازی اظهار کرد: ادبیات پایداری به طور کلی استقامت و صبر و پایداری امری مهم و اساسی است که قرآن کریم نیز به صبر و پایداری مومنین دستور داده و این اهمیت موضوع مقاومت و پایداری را می‌رساند.

 

وی بیان کرد: همه افراد این مرز و بوم باید در کنار هم پرورش یافته و رشد یابند و با وحدت و یکپارچگی و مقاومت در برابر دشمنان بایستند و پاسدار خون شهدا باشند.

 

مدیرکانون‌های فرهنگی مساجد کردستان در خصموص اهمیت و جایگاه مساجد تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید در مساجد و محلات حضور داشته باشیم و بزرگان را تجلیل کنیم.

 

گلباغی اضافه کرد: باید زمینه جذب جوانان را به مساجد فراهم کنیم وبا استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری، نوجوانان و جوانان را در فعالیت‌های مساجد دخیل کنیم.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های مساجد با اقدامات و عملکردی که داشته و دارند برای روشن نگه داشتن چراغ مساجد تلاش ارزنده‌ای می‌‌کنند که قابل تحسین است.

 

مدیرکانون‌های فرهنگی مساجد کردستان در پایان اضافه کرد: افرادی که برای روشن نگه داشتن چراغ مساجد تلاش می‌کنند همواره شابسته تقدیر هستند.

 

کد خبر 1120811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha