زنان با درایت و شجاعت نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته اند

شیرخانی با بیان اینکه زنان ایلام نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند، گفت: زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس با درایت و شجاعت با نقش خود را در پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل ایفا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مدیر کل بانوان استانداری ایلام در حاشیه  برگزاری اجلاسیه شهدای بانوان کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: زنان ایلام نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند و با درایت و غیرت و حمایت  در پشت جبهه ها توانستند در دفاع از کشور یک پیروزی قدرتمندانه ای  را رقم زنند

 

«زینب شیرخانی» تصریح کرد: زنان ایلامی در دوران انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس به خوبی از عهده رسالت و نقش آفرینی خود به عنوان مبارز، حمایت گر، و مشوق مردان برای حضور در جبهه برآمده اند.

 

وی افزود: زنان ایلامی با یادآوری رفتار و سیره حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) و دیگر زنان قهرمان صدر اسلام به وظیفه انسانی و الهی خویش در طول دوران دفاع مقدس عمل کردند و اگر نبود صبوری، عزم، همت و ایثارگری و کمک رسانی آنان، چنین قامت پیروزمندانه ای در آن دوران شکل نمی گرفت.

 

شیرخانی با اشاره به اینکه ما هم به عزت و عظمت مقام شهدا وظیفه داریم که نام و یاد این عزیزان را گرامی بداریم، گفت: زنان شهیده استان ایلام ۳۵۶ نفر هستند که بیشتر آنها طی بمباران رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند، یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم.

 

مدیر کل بانوان استانداری ایلام با اشاره به اینکه  امیدواریم بتوانیم برنامه ای در شان و منزلت این عزیزان برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: آرامشی که امروز داریم حاصل خون شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت است.

کد خبر 1121066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha