نمایشگاه صنایع دستی اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان گفت: نمایشگاه صنایع دستی اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان در محل کانون با هدف نشان دادن توانمندی اعضای کانون خواهران به مناسبت هفته بسیج برپا شد.

حجت الاسلام «علی خرم دوست» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه صنایع دستی اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان در محل کانون با هدف نشان دادن توانمندی اعضای کانون خواهران به مناسبت هفته بسیج برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: صنایع دستی به اشتغال آفرینی کارآمد برای بانوان است که با فروش این محصولات می تواند بازار خوبی برای توسعه کار آنها ایجاد کرد.

 

وی اذعان داشت: کلاس های آموزشی صنایع دستی به همکاری نهادهای مختلف برای اعضای کانون تشکیل شد تا بتوانند توانمندی های خود را در این عرصه نشان دهند و امروز شاهد خودکفایی آنها در رشته های مختلف هستیم.

 

حجت الاسلام خرم دوست یادآور شد: خواهران نیز استقبال خوبی از این رشته های اشتغال آفرین داشته اند و با کارآفرینی در رشته های مختلف صنایع دستی توانسته بازار فروش خوبی برای خود ایجاد کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: توانمندسازی بانوان در اشتغال خانگی می توانند در این دوران که دشمنان اسلام و انقلاب به فکر تفرقه افکنی و ایجاد ناتوانی اقتصادی را در جامعه با استفاده از تحریم ها افزایش می دهند، راهکار مناسبی است.

 

حجت الاسلام خرم دوست عنوان کرد: بانوان توان بزرگی در داخل منازل هستند که می توانند با اشتغال خانگی نقش موثری در حوزه اقتصادی خانواده ها داشته باشد و این مسئله حتی به نظام اقتصادی کشور نیز کمک شایانی می کند تا با اتکا به توان داخلی نیازهای اقتصادی کشور رفع شود.

 

 

کد خبر 1121234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha