لزوم خدمت گزاری خالصانه و صادقانه به مردم در مدیریت شهری

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: خدمت گزاری خالصانه و صادقانه به مردم در مدیریت شهری از وظیفه نهادهای خدمت رسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید فیروزکوه با حضورحجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، علیرضا طاهری نسب مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، فرماندار فیروزکوه، فرمانده سپاه، اعضای شورای تامین، اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستانی، در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.
در این مراسم جعفر پرج با سابقه ۸ ساله مدیریت شهری فیروزکوه از سِمَت خود تودیع و علیرضا صادقی به عنوان شهردار جدید فیروزکوه معارفه شد.

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید فیروزکوه، گفت:خدمت صادقانه و خالصانه مخصوصاً در نهادهایی که ارتباط بیشتر با مردم دارند از وظیفه همگان است، باید روح خدمت گزاری خالصانه و کریمانه در میان نهادهای مدیریت شهری حاکم باشد.
وی افزود: باید از همه ظرفیت‌های شهرستان اعم از نخبگان، فرهنگیان و غیره در مدیریت شهری استفاده شود؛ باید ظرفیت های فیروزکوه احصاء شود، ۴ اصلِ "تسهیل"، "تسریع"، "تکریم" و اصل " "اعتمادسازی" باید در مدیریت شهری اولویت باشد و رعایت شود.
حجت الاسلام حیدری با اشاره به وظیفه مهم شهرداری در مدیریت شهری اظهار داشت:‌ شهردار یک نیروی مردمی است؛ آگاه سازی مردم از تصمیمات را مورد توجه قرار دهید و با مردم در ارتباط باشید؛ تریبون نماز جمعه در اختیار شما است که برای مردم توضیح دهید چه تصمیمی برای شهر دارید و اگر کاری نشد به مردم توضیح دهید چه موانعی در راه بود.
امام جمعه فیروزکوه در پایان گفت: هم تبلیغات فرهنگی و هم پیگیری‌های فرهنگی و هر اقدامی که در این زمینه انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

کد خبر 1121250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha