اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهيد فولادی

بهرامی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری ارشاد شهر جونقان با حضور در منزل شهيد «بهرام فولادی» از خانواده این شهيد گرانقدر در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری ارشاد شهر جونقان با حضور در منزل شهيد «بهرام فولادی» از خانواده این شهيد گرانقدر در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) جونقان ادامه داد: طرح ملی سه شنبه‌های تکریم به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط اعضای این کانون به صورت مستمر برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این طرح یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و ملاحظه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و ذیل نظر امام جماعت محترم مسجد به همت کانون‌ فرهنگی هنری ارشاد جونقان اجرا می‌شود.

 

بهرامی در همین راستا این رویداد ملی با همکاری کانون فرهنگی هنری ارشاد جونقان و با حضور مسئولین با تکریم از خانواده شهيد «بهرام فولادی» اجرا شده است.

 

شهید بهرام فولادی نسب در سال ۱۳۴۲ در شهر جونقان و در یک خانواده مذهبی متولد شد. شهید از شش سالگی در همان شهر دروس ابتدایی را به پایان رساند و پس از آن به دلیل مشکلات مالی نتوانست ادامه تحصیل بدهد، لذا در کنار پدر و خانواده در مزرعه کوچکی که تنها منبع درآمد خانواده بود، بکار پرداخت و علاوه بر اینکه، کار روزانه او می توانست مانع حضورش شود اما انقلاب اسلامی و بودن در جمع جوانان علاقمند و مؤمن جایی برای اظهار خستگی نمی گذاشت و حتی شب ها هم در خانه نمی ماند و در برنامه های آموزشی، عقیدتی، آموزش سلاح و حفظ امنیت شهر به طور مؤثر و پیگیر حضور داشت. این فعالیت ها همچنان ادامه داشت تا این که در سال ۱۳۶۲ به قصد انجام خدمت سربازی، داوطلبانه به خدمت اعزام شد. در ۱۵ مردادماه ۱۳۶۲ به پادگان ۰۱ تهران اعزام و بعد از طی آموزش ها به صورت داوطلبانه به منطقه جنگی اعزام شد. اولین محل خدمتش در جبهه باختران بود که چند روز بعد به نقطه مرزی سردشت انتقال و در یک مأموریت گشت و شناسایی به همراه دوستان از طرف نیروهای دشمن مورد اصابت گلوله مستقیم قرار گرفت و از ناحیه گردن تیر خورد و بعد از اعزام به بیمارستان نزدیک محل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1121498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha