مکتب بسیجی، مکتب خدمت رسانی است

فتایی با بیان اینکه مکتب بسیج از منیت و خود خواهی به دور است، گفت: خدمت رسانی به مردم شاخص مهم مکتب بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد حسین فتایی» امروز(8آذر) در دیدار با کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی(عج) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت:  بسیجی از منیت به دور است و با هر عنوانی و در هرسمتی در خدمت رسانی به مردم پیشگام است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و شهدای استان لرستان، افزود: شاخص مهم  مکتب و روحیه بسیجی،  خدمت رسانی به مردم است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه کار برای مردم وقت و زمان ندارد، بیان کرد: مسئولان و مردم همگی باید در تقویت و صیانت از انقلاب تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه بسیجیان دلدادگان انقلاب هستند و در راه شهدا قدم برمی‌بردارند، تصریح کرد: بسیجی در هر میدانی ورود پیدا کرد تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

 

فتایی تصریح بر اینکه باید در عمل و رفتار فرهنگ بسیجی را نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم جامعه از فرهنگ و روحیه بسیجی داشته باشیم، دشمن نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان، افزود: باید از فرصت این کنگره برای معرفی شهدای استان و تقویت تولیدات فرهنگی وهنری در راستای معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفته شود.

 

فتایی با اشاره به اینکه شهدای استان لرستان مهجور مانده اند، افزود:برگزاری کنگره 6300 شهید استان لرستان فرصتی برای تقویت تولیدات فاخر در راستای معرفی هرچه بهتر شهدای استان است.

 

وی همچنین با اشاره به وضعیت جامعه در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن اجتماعات و برنامه های اردویی، افزود: با بهبود وضعیت جامعه از برنامه های بسیج کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با یادآوری اینکه فرهنگ و توسعه فرهنگ زیرساختی مهمی در همه  عرصه ها بویژه اقتصاد است، افزود: در حوزه فرهنگ با تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری مواجه هستیم که این رهنمودها نقشه راه است.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده برای بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار « حاج قاسم سلیمانی» افزود: امسال در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثارو شهادت؛ چهار همایش شامل برنامه « نخل و بلوط»، « مشق عشق»، «علمداران »و « مرد میدان» در دستور کار قرار گرفت.

 

فتایی تصریح کرد: برنامه فرهنگی « مرد میدان» همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در خرم آباد برگزار می شود.

 

« کیانوش سوری» فرمانده بسیج کارمندان سپاه استان لرستان نیز در این با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج یادگار عظیم امام راحل(ره) است که همواره آن را به عنوان افتخاری بزرگ برای خود عنوان می نمود که نشان از جایگاه والای بسیج در انقلاب اسلامی است.

 
وی در این مراسم گزارشی از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی (عج) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه نمود.
 

گفتنی است در این مراسم که با حضورفرمانده بسیج ادارات استان لرستان برگزار شد، احکام معاونت های فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی (عج) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهداء شد.

کد خبر 1121619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha