تقویت روح وحدت محور برنامه های استاندار جدید باشد/ پروژه های نیمه تمام استان تکمیل شود

علیزاده با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده استان پروژه های نیمه تمام به عنوان پاشنه آشیل استان است، گفت: مرز چیلات یک فرصت مناسب برای تقویت روابط اقتصادی و تجاری با کشور عراق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده مردم شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای  اسلامی، صبح امروز(۸ آذر) در  آئین تکریم و معارفه  استاندار ایلام، اظهار کرد: فضای استان در این روزها به واسطه برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان، آسمانی است.

 

« بهزاد علیزاده» با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان، تصریح کرد: نصایح و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم ایلام، بسیار ارزشمند است و امید است مورد توجه همه مسئولان  و استاندار جدید ایلام جناب بهرام نیار قرار گیرد و از فرصتی که در اختیار دارند  برای توسعه استان، از این نصایح استفاده کنند.

 

وی با  تقدیر از خدمات صادقانه و تلاش های ارزنده  محمد نوذری استاندار سابق استان، یادآور شد: گرچه در فضای کار،  گله مندی هایی وجود دارد اما باید گفت که جناب نوذری، دارای صفات برجسته ای  از جمله مردمداری، سعه صدر و حسن خلق و پیگیری مسائل بودند که برای ایشان آرزوی سربلندی دارم.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای بهرام نیا نیز قبلا در استان حضور داشته اند، یادآور شد: استاندار ایلام باید تلاش کنند از همه فرصت‌هایی که در استان برای رشد، توسعه و اعتلای استان است، کمک بگیرند و همین جا از محضر دلسوزان استان و نظام درخواست داریم که ایشان را در انجام این رسالت و ماموریت خطیر کمک و یاری کنند.

 

علیزاده با اشاره به اینکه از ایشان انتظار می رود که به نقطه نظرات علما و روحانیون استان و در راس آنها نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام توجه داشته باشند، افزود: از ظرفیت نخبگان، بزرگان، معتمدین، جوانان، بانوان، دانشگاهیان و همه کسانی که دل در گرو این استان دارند، استفاده شود تا بتوانیم استان را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

 

وی ابراز کرد: تقویت روح وحدت، داشتن رابطه مستمر با و موثر با جامعه خبرنگاران و اصحاب قلم که دردآشنای مردم و بیان کننده  نکته نظرات بخش های مختلف جامعه هستند، رعایت عدالت در استفاده از ظرفیت‌های انسانی و توزیع اعتبارات در نقاط مختلف، استفاده از نیروی جوان، توجه به ظرفیت نفت، گاز و کشاورزی و گردشگری، توجه به پروژه های نیمه تمام، استفاده از ظرفیت مرز با عراق و توجه به اشتغال از جمله مواردی است که باید مورد توجه استاندار و مسئولان محترم قرار گیرد.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احصای مشکلات پروژه های نیمه تمام استان،تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده استان پروژه های نیمه تمام به عنوان پاشنه آشیل استان است که انتظار می رود استاندار جدید با یک برنامه مناسب بتوانند، این طرح ها را به سرانجام برسانند، موضوع دیگر اشتغال که از دغدغه های مردم عزیز استان است و با استفاده یک تیم کارآمد  اقتصادی برای حل معظل بیکاری در استان چاره اندیشی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از وزیر کشور انتظار داریم به شهرداری ها و دهیاری های استان که  به لحاظ شرایط مالی در شرایط خوبی نیستند، کمک شود که  لازم است به این مجموعه کمک شود، از محل اعتبارات مدیریت بحران استان مورد توجه قرار گیرد، مرز چیلات یک فرصت مناسب  برای تقویت  روابط اقتصادی و تجاری با کشور عراق است و موافقت نامه بین دو کشور  در این زمینه صورت گرفته است که از این فرصت برای توسعه استان استفاده شود.

 

علیزاده در پایان خواستار تسریع در اجرای  طرح  های پیشنهادی استان در حوزه تقسیمات کشوری شد.

 

 

کد خبر 1121625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha