همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان بکارگرفته شوند

حجت الاسلام نصیرایی گفت: باید از همه افکار و ظرفیت های استان برای حل مشکلات استفاده شود و در این راستا نمایندگان مجلس خراسان جنوبی نیز در کنار استاندار خواهند بود‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مجید نصیرایی» دقایقی پیش در مراسم تکریم و ‌معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی که هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار داشت: تشکیل ستاد خاوران از کارهای خوب استاندار سابق خراسان جنوبی(ملانوری) بود که دنبال شد و جای تقدیر دارد.

 

وی با بیان اینکه باید با همگرایی و بکارگیری همه ظرفیت ها در جهت حل مشکلات مردم تلاش شود، گفت: باید از همه افکار و ظرفیت های استان برای حل مشکلات استفاده شود و در این راستا نمایندگان مجلس خراسان جنوبی نیز در کنار استاندار خواهند بود‌.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از بالاترین واجبات است، گفت: هر حرکتی که موجب تضعیف نظام شود از بالاترین منکرات است و‌ در مقابل باید به آرمان های انقلاب، فسادستیزی، عدالت و‌ مبارزه با مستکبرین که از مصادیق حفظ نظام است، توجه ویژه شود.

 

حجت الاسلام نصیرایی افزود: هر مدیری که عمل و کارکرد او در راستای تقویت ارزش های نظام اسلامی نباشد اقدامات او ماندگار و موثر نخواهد بود.

 

وی گفت: با شناختی که از استاندار جدید خراسان جوبی(قناعت) دارم، او انسانی خوش فکر و بی حاشیه و نسبت به ارزش های نظام مستحکم و بدون تعارف است که با همه ظرفیت ها می تواند کار کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از شکل گیری اتحاد در بین قوای سه گانه کشور، تأکید کرد:  امیدواریم در خراسان جنوبی نیز این اتحاد همگانی شکل بگیرد.

 

کد خبر 1121705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha