عمده طرح های نیمه تمام ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

دبیر کمیته برنامه ریزی و توسعه شیروان گفت: عمده طرح های نیمه تمام شیروان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«علی اکبر حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در حال حاضر ۱۷۶ پروژه فعال این شهرستان در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی در دست اجرا است که عمدتا طرح های نیمه تمام بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی و توسعه شیروان عنوان کرد: از مجموع کل طرح های در دست اجرا، عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح از سال ۹۶ آغاز شده که عمدتا تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: از مجموع کل طرح ها تعدادی مثل نگهداری آب، راه، آبرسانی، عشایری و غیره جزو پروژه های مستمر هستند بدین منظور که همه ساله تعریف می شوند و پیشرفت فیزیکی بالایی دارند که ۴۰ درصد اعتبارات طرح ها مربوط به این موارد است.

 

وی اضافه کرد: از مجموع کل طرح هایی که عملیات اجرایی آن از سال ۹۶ آغاز شده است بیشترین طرح ها شامل آب، راه، جهاد کشاورزی، اصلاح و توسعه معابر شهری، بهسازی چشمه و آبرسانی عشایر، تکمیل اجرای طرح هادی روستایی، احداث مدرسه، دامپروری، لایروبی، بازگشایی و ساماندهی مسیل ها و مسائل بهداشتی و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام در حوزه دامپزشکی است.

 

وی تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات استانی و توزان، هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای طرح های نیمه تمام این شهرستان مصوب شد که تاکنون ۵۰ درصد معادل ۷۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

 

به گفته حسین زاده سال گذشته از محل اعتبارات استانی، سفر استاندار و رهبری، ۶۷۵ میلیارد ریال برای ۱۸۰ پروژه نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۷۰ درصد مصوب شد.

 

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1121833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha