جذب حداکثری جوانان به مسجد مهمترین برنامه کانون امام علی (ع) گندمان است

غیاثی جذب حداکثری جوانان به مسجد را یکی از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر گندمان عنوان کرد و گفت: راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند و اعضای کانون از دیگر برنامه های این کانون است.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۷۴۱ نفر از جوانان عضو فعال کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان از زمان شیوع کرونا فعالیت گسترده ای در برنامه ها و فعالیت های مسجد امام علی (ع) دارند.

 

وی ابراز کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی و پایگاه بسیج خواهران و برادران در مسجد و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا از فعالیت های مهم این کانون به شمار می رود.

 

غیاثی گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی ویژه دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد، اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد و برگزاری کلاس های مشاوره و طب سنتی ماهانه در مسجد از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان است.

 

وی ابراز کرد: برگزاری کلاس های اوقات فراغت متنوع و اردوهای زیارتی و سیاحتی، آدینه مهد با همکاری سازمان بهزیستی با توجه به اینکه کانون در مصلی شهر می باشد، برگزاری ایستگاه نقاشی، اردوهای جهادی در طول سال، کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف، دعوت از دیگر فعالیت های این کانون به شمار می رود.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده و دارای ۷۴۱ عضو ثبت شده در سامانه «بچه های مسجد» است.

 

گفتنی است: «طاهره غیاثی گندمانی» از سال ۱۳۹۰ تاکنون به عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان فعالیت می کند که در اولین رویداد ملی فهمای سال ۱۳۹۸ رتبه برتر رشته ساماندهی و شبکه سازی کشور را بدست آورد.

 

کد خبر 1121873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha