آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان از گلزار شهدا

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان با اهدای دسته گل به مقام شامخ شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، وارد بخش نهایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سی و سومین جشنواره تئاتر استان، سه شنبه(۹ آذر) با حضور جمعی از هنرمندان، اهالی نمایش استان، ستاد اجرایی جشنواره، مدیر کل و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ادای احترام به مقام شهید سلیمانی آغاز به کار کرد.

 


این جشنواره به مدت سه روز و با نمایش آثار راه یافته به مرحله نهایی برگزار می شود و مراسم اختتامیه آن جمعه( ۱۲ آذر) در شهرستان سیرجان و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

 

 

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان با شعار «تئاتر؛ داستان همیشه جاری » به توصیه مسئولین بهداشتی استان کرمان به منظور جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا؛ امسال نیز همچون دو سال گذشته به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

علاقه‌مندان به آثار نمایشی می توانند آثار راه یافته به سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان را از صفحه آپارات ویژه جشنواره Aparat/kermatheatre_anjoman/live و همچنین صفحه اینستاگرام انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان Kermantheatre_angoman به صورت زنده مشاهده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1122074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha