شهرستان اندیمشک مشکلات جدی در زمینه اشتغال و تقویت زیرساخت‌ها دارد

آیت‌الله فرحانی با بیان اينکه مشکلات جدی در زمینه اشتغال و تقویت زیرساخت‌ها در شهرستان اندیمشک وجود دارد گفت: تلاش‌هایی شده اما در خور شأن اندیمشک نیست و ضرورت دارد اقدامات بیشتری صورت گیرد تا مشکلات مردم کاهش پیدا کنند.

«آیت‌الله عبدالکریم فرحانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه با تلاش‌های علمی و انقلابی حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک به ویژه بسیج طلاب این حوزه و مشارکت سپاه، اقدامات خوبی برای تقویت و شکوفایی طرح صالحین در حال انجام است اظهار کرد: این حوزه علمیه ظرفیت بسیار خوبی دارد و عملکرد آن نشان داده که مسیر آن رو به رشد و تقویت است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک به عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج طلاب در سطح سپاه ولیعصر (عج) در یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه انتخاب شد و این ارتباطات و تعاملات ارزشمندی که دارد و همچنین با توجه به ظرفیت بسیج و دستگاه‌های فرهنگی، بسیار امیدوار کننده است.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک برآمده از مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان است که حضور بی‌نظیری در دفاع مقدس، دفاع از حرم، مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم داشته‌اند اذعان کرد: مردم شهرستان اندیمشک متدین و شیفته ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی هستند و فداکاری می‌کنند.

 

آیت‌الله فرحانی با بیان اينکه مشکلات جدی در زمینه اشتغال‌ و تقویت زیرساخت‌ها در شهرستان اندیمشک وجود دارد تصریح کرد: در این راستا تلاش‌هایی شده اما در خور شأن اندیمشک نیست و ضرورت دارد اقدامات بیشتری صورت گیرد تا مشکلات مردم کاهش یابند و این شهرستان به جایگاه مناسبی ارتقا پیدا کند.

 

کد خبر 1122185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha