دغدغه ساکنان مسکن مهر، اعتبار گرفت

فرماندار فاروج گفت: نبود مدرسه در مجموعه مسکن مهر فاروج از دغدغه خانواده ها بود که با اختصاص اعتبار برای این طرح، ساخت آن امسال آغاز می شود.

«ابوالحسن نجفی» با بیان اینکه نبود مدرسه در مجموعه مسکن مهر فاروج از دغدغه خانواده ها بود که با اختصاص اعتبار برای این طرح، ساخت آن امسال آغاز می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برآورد هزینه انجام شده برای ساخت مدرسه 6  کلاسه در این مجموعه، 60 میلیارد ریال است.

 

فرماندار فاروج افزود: از اعتبار شهرستان 25 میلیارد ریال پیش بینی شده و یک سوم هزینه ساخت آن هم از سوی راه و شهرسازی تامین می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار اجرای طرح، از سوی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام می شود، بیان کرد: از منابع اعتبار محرومیت زدایی هم 98 میلیار ریال برای تکمیل طرح ساخت مدرسه باهنر و خوابگاه آن تخصیص یافته است.

 

فرماندار فاروج گفت: اعتبار محرومیت زدایی شهرستان 270 میلیارد ریال بوده که از این محل برای تکمیل طرح مدرسه باهنر، که چند سالی از شروع عملیات اجرایی آن می گذرد و همچنان ناتمام است، 98 میلیارد ریال با تخصیص صد درصد اختصاص یافت.

 

هشت هزارو 700 دانش آموزش شهرستان در 134 آموزشگاه تحصیل می کنند و سرانه فضای آموزشی فاروج 6.18 درصد است که در مقایسه با میانگین استانی 5.20 در رتبه برتر هستیم.


315 واحد در مجموعه مسکن مهر و 262 واحد در سایت مسکن فرهنگیان فاروج ساخته شده  و خانوارهای شهرستان در این مجموعه ساکن شده اند.

 

 

کد خبر 1122255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha