برگزاری مراسم عصر شعر "راهبران نور" در فردوسیه شهریار

بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، انجمن ادبی مکتب شهریار اقدام به برگزاری عصر شعر در سالن اجتماعات شهرداری فردوسیه نمود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، انجمن ادبی مکتب شهریار اقدام به برگزاری عصر شعر در سالن اجتماعات شهرداری فردوسیه نمود. 

همزمان با هفته بسیج به همت انجمن ادبی مکتب شهریار و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی فردوسیه و این اداره، مراسم عصر شعر راهبران نور باحضور نیک خواه رئیس اداره، کردی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران ، نوروزی معاون پرورشی وتربیتی آموزش و پرورش، نوری رئیس اداره  اجتماعی فرمانداری ، خانم طاهری  رئیس شورای اسلامی فردوسیه برگزار شد.

استاد پازوکی رئیس انجمن ادبی مکتب شهریار ضمن خیرمقدم به مسئولین و دوستداران شعرو ادب پارسی  به قرائت اشعاری بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج پرداخته و در ادامه شاعرانی چون آقایان؛ تفرشی، بگلو، خان محمدی و غلامی،  بانوان؛ اسفندیاری، مینایی، مومنی و مرادی آخرین اشعار شان را قرائت نمودند.

خانم طاهری رئیس شورای اسلامی فردوسیه ضمن خیرمقدم به اهالی فرهنگ و هنر  و دوستداران فرهنگ و ادب پارسی در سخنانی به ویژگیها و جایگاه رفیع بسیج پرداخت و هفته بسیج را فرصتی برای حرکتی عظیم بنظور رشد و تعالی در کلیه زمینه ها برشمرد.

در ادامه مراسم از خانواده معظم شهید علی اکبر پناهی فرجام و جانباز سرافراز محسن فلاح  توسط مسئولین تجلیل شد.

نیک خواه رئیس اداره نیز با تشکر از همکاری های صمیمانه شهرداری و شورای اسلامی فردوسیه در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری درسخنانی به نقش بسیج  و بسیجیان در ابعاد مختلف اقتصادی ، عمرانی و .... اشاره نمود.

در بخش پایانی مراسم عصر شعر راهبران نور از شاعران با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی گردید.

کد خبر 1122311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha