فضای ایلام به واسطه برگزار کنگره شهدا به عطر شهدا معطر شده است

سردار شاکرمی با بیان اینکه هزممان با برگزاری کنگره ملی شهدا، این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است، گفت: ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۱۰ آذر) در  اجلاسیه باشکوه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳ هزار  شهید استان ایلام، اظهار کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به حق برکات و آثار فراوانی داشته است که تا سالها فضای استان ایلام را به عطر شهدا معطر خواهد کرد.

 

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم و امروز مردم صاحب این کارند، ابراز کرد: این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است، انگار همان دیروز است، شهدا آمده اند و همه شهر و دیار ما را شست و شو داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه این روزها شهیدان والامقام شهر به شهر، دیار به دیار مردمان خون و شرف را دوباره برای ماندن پای انقلاب آماده می کنند، افزود: ما نمی توانیم در یک دهه به فضای شهیدانمان بپردازیم و جغرافیای عمل آنها را تشریح بکنیم، اما در کلیت، مرام و فرهنگ و سبک شهیدان قابل دیدن است.

 

سردار شاکرمی با اشاره به  شرف یاب شدن اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان خدمت مقام معظم رهبری و با بیان اینکه حضرت آقا به دریچه های نورانی دفاع مقدس در ایلام ورود کردند، گفت: اگر بتوانیم ابعاد بیانات حضرت آقا را در حوزه های مختلف عملی کنیم، ایلام مهد پایداری خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به نقش آیت الله حیدری به عنوان یک شخصیت فاخر اشاره کردند و روزهای سخت و نقش عشایر، بمباران ها، جایگاه شهید رضایی نژاد و همه خوبیهای ایلام را مورد توجه قرار دادند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ای کاش می توانستیم تجلی مردم را در استقبال از شهیدانمان  را در  جای جای این استان را به تصویر بکشیم.

 

گفتنی است، همزمان با کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام و با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حق طلب، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، المان شهری ایثار و شهادت رونمایی شد.

 

سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور شرکت در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام به استان ایلام سفر کرده است.

 

اجلاسیه نهایی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فردا با حضور سردار سلامیف فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با قرائت پیام مقام معظم رهبری در ایلام برگزار می شود.

کد خبر 1122433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha