نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های افراد دارای معلولیت در جهرم برپا می شود

سلمانی از برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های افراد دارای معلولیت در شهرستان جهرم همزمان با هفته جهانی معلولین خبر داد.

«مهدی سلمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های افراد دارای معلولیت به همت اداره بهزیستی شهرستان جهرم برپا می شود.

 

رئیس اداره بهزیستی جهرم از گشایش این نمایشگاه همزمان با بزرگداشت هفته جهانی معلولین خبر داد و افزود: نمایشگاه توانمندی های افراد دارای معلولیت شهرستان جهرم از 10 آذرماه برپا می شود.

 

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی، مولد غذایی، پوشاک، گیاهان آپارتمانی و... افراد زیر پوشش بهزیستی جهرم به نمایش گذاشته می شود.

 

رئیس اداره بهزیستی جهرم خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند تا 13 آذر ماه همه روزه از ساعت هشت تا 14 در این نمایشگاه که در اداره بهزیستی شهرستان جهرم برپا می شود، بازدید کنند.

 

وی به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف شناساندن استعداد و توانمندی های معلولان و کم توانان ذهنی و همچنین شکوفایی استعداد و تقویت روحیه این قشر ازجامعه برپا می شود.

 

سلمانی با اشاره به تاثیرات مثبت نمایش آثار معلولان در این گونه نمایشگاه ها،‌ بیان کرد: معلولیت جسمی افراد نمی تواند مانع فعالیت های اجتماعی شان باشد.

 

رئیس بهزیستی جهرم در پایان گفت: این نمایشگاه با همکاری موسسه خیریه «فاطمه الزهرا (س)»، مرکز روزانه سالمندان «فرزانگان»، مرکز مثبت زندگی کد 10173، مرکز مثبت زندگی کد11022، مرکز مثبت زندگی کد 10643 و مرکز مثبت زندگی کد 5753 برگزار می شود.

کد خبر 1122485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha