استقرار سامانه امداد هوشمند در کمیته امداد

تسلی‌نیا از استقرار سامانه امداد هوشمند و کارآمد در کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا خبرداد.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: سامانه امداد هوشمند و کارآمد به منظور سرعت در پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه این سامانه به صورت هوشمند می‌تواند نیازسنجی واقعی نیازمندان را شناسایی کند، افزود: سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد به نشانیsoha.emdad.ir  در دسترس است و تمامی فرآیند ثبت، شناسایی نیازمندان و مددجویان از این پس در این سامانه انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به مددجویان از جمله تسهیلات، کمک‌ هزینه ازدواج، کمک هزینه خدمات تحصیلی، خدمات نظام وظیفه، خدمات مسکن، خدمات درمانی، خدمات مشاوره ، اشتغال و ... از طریق این سامانه ثبت و پیگیری می‌شود، تصریح‌کرد: مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، تلفن همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

 

تسلی‌نیا گفت: برای ورود اطلاعات در این سامانه علاوه بر شماره ملی، کد پستی صحیح محل سکونت و شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی ضرورت دارد.

 

وی با بیان‌اینکه تا پایان دی ماه سال‌جاری باید اطلاعات مددجویان تحت حمایت در این سامانه ثبت شود، افزود:همچنین مددجویان می‌توانند، با در دست داشتن تاییدیه کدپستی(از دفاتر پیشخوان دولت) و شماره موبایل به نام سرپرست خانواده، ظرف مدت ۴۸ ساعت به کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مراجعه کنند در غیراینصورت مستمری ماهانه قطع می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با اشاره به اینکه با ایجاد این میز خدمت اینترنتی مراجعه حضوری مددجویان در دفاتر این نهاد برای دریافت خدمات و حضور مددکاران برای استعلام نیاز در محل اسکان خانوارهای تحت حمایت کاهش می‌یابد، خاطرنشان‌کرد: چهار هزار خانوار با جمعیت ۹ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند که تمامی خانوارها شناسایی شده و با تحقیقات محلی مستحق کمک و یاری شما همشهریان گرامی می‌باشند.

کد خبر 1122530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha