ایجاد جبهه واحد فرهنگی از نیازهای روز جامعه است

سپهوند، به تأثیر تشکل‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: ایجاد جبهه واحد فرهنگی، برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی از نیازهای روز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سامان سپهوند»، امروز(11آذر)، در نشست هم اندیشی و تعامل  کارشناسان حوزه هنری با  با مسئول و کارشناسان اتحادیه انجمن های اسلامی لرستان که در حوزه هنری  برگزار شد، اظهارداشت:  حوزه هنری انقلاب اسلامی توانمند سازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار خود قرار داده است.


 

رئیس حوزه هنری لرستان بازنگری بر آسیب های موجود در حوزه فرهنگی را ضروری خواند و گفت: بر اساس نیازسنجی ها باید اولویت ها را مشخص کنیم .

 

وی اظهار داشت: اگر تعامل و همکاری در راستای انجام فعالیت های فرهنگی در بین دستگاه های اجرایی صورت گیرد بدون شک جبهه شدن معنا پیدا می کند و می توان اقدامات خوب و هدفمندی را انجام داد.

 

سپهوند با بیان اینکه مخاطب فعالیت های انجمن های اسلامی نسل نوجوان و جوان است، خاطرنشان کرد: این مهم ظرفیت فوق العاده ای است تا با ارایه برنامه های منجسم و کارشناسی شده بتوان در راستای پرورش و کشف استعدادها  برنامه ریزی کرد.

 

سپهوند با بیان اینکه در سه بخش مخاطب، کنشگر و سوژه (موضوع) مناسب می توان برنامه ریزی کرد، افزود: در بخش مخاطب بر اساس نیازسنجی ها با توجه به نیاز موجود تولید و برنامه های فرهنگی ارایه دهیم.

 

وی  با بیان اینکه برای تعالی فرهنگ وهنر، متولیان این حوزه باید در کنار یکدیگر و در راستای غنابخشی به فضای فرهنگی اهتمام داشته باشند، ادامه داد: بی شک با تعامل سازنده و اثرگذار با نهادها و دستگاه های فرهنگی می‌توان نتیجه‌های مطلوبی را در حوزه ایفا نماییم.

کد خبر 1122653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha