تزریق بیش از پنج میلیون و ۹۰۴ هزار واکسن کرونا در فارس

حسینی گفت: پنج میلیون و ۹۰۴ هزار و ۸۸۹ دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و میزان مرگ و میر در گروه هایی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند، بسیار بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 11 آذر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 501 هزار و 545 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، چهار بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 273 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 44 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 144 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: تاکنون 490 هزار و 517 نفر در فارس با ترخیص از بیمارستان ها و یا خروج از ایزوله خانگی از کرونا بهبود یافته اند.

وی با اشاره به میزان تزریق واکسن کرونا در استان گفت: پنج میلیون و 904 هزار و 889 دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است.

وی تاکید کرد: میزان مرگ و میر در گروه هایی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند، بسیار بیشتر است و استان فارسی ها سریع تر برای تزریق نوبت های واکسن کرونا باید اقدام کنند.

کد خبر 1122748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha