اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه تالار بزرگ شهر همدان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه تالار بزرگ شهر همدان اختصاص می‌یابد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از همدان، « محمدمهدی اسماعیلی» صبح امروز جمعه ۱۲ آذر در سفر یک روزه به همدان از دو پروژه تالار بزرگ شهر  و موزه هنرهای معاصر همدان با همراهی ،علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مهدی باب‌الحوائجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان و احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بازدید کردند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تالار بزرگ شهر همذان اختصاص خواهد یافت، گفت: پیش از این در شهرهای شیراز و اردبیل نیز اعتباراتی برای اجرای چنین طرح‌هایی اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: شهرداری همدان در اجرای این طرح همراهی لازم را داشته باشد چرا که این پروژه متعلق به شهر همدان و مردم این شهر است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح‌هایی که هشت تا ده درصد پیشرفت فیزیکی دارند، برای اجرا اعتبار دریافت خواهند کرد.

 

 اسماعیلی تاکید کرد: با سفر رئیس‌جمهور به همدان نیز بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح اختصاص خواهد یافت و در مجموع اعتبار پروژه قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه تالار بزرگ شهر همدان در سال ۸۸ کلنگ‌زنی شده است، گفت: پس از خاکبرداری و هزینه سه میلیارد تومانی، طرح در سال ۸۹ متوقف شد و تا کنون اقدامی انجام نشده است.

 

احسانی با بیان اینکه سالن هزار نفری در این تالار بزرگ ۱۰ هزار متر مربعی احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه درخواست مردم همدان است و تقاضای ما این است که اعتبارات لازم برای پیشبرد طرح اختصاص یابد.

 

گفتنی است، پروژه موزه هنرهای معاصر همدان در شش هزار و ۶۰۰ متر مربع و در چهار طبقه در منطقه مصلای شهر همدان در حال ساخت است و در حال حاضر ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

کد خبر 1122853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha