دولت به هیچ وجه از موضع خود مبنی بر لغو تحریم‌ ها در مذاکرات عقب‌نشینی نکند

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه دولت به هیچ وجه از موضع خود مبنی بر لغو تحریم‌ ها در مذاکرات عقب‌نشینی نکند گفت: اروپا و آمریکا و کسانی که فضاسازی می‌کنند در مقابل اراده پولادین ملت ایران یک راه بیشتر ندارند و آن هم پایان دادن به تحریم‌ ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۱۲ آذر) در خطبه های نماز جمعه این هفته خرمشهر، با اشاره به سالروز قانون اساسی اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی خون بهاء است چرا که از سال ۱۳۴۱ تا پیروزی انقلاب و تا امروز مرتبا شهید می‌دهیم.

 

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی عدالت محور است افزود: مترقی‌ترین قانون اساسی مربوط به جمهوری اسلامی بوده چون برگرفته از آموزه های دینی اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن است.

 

وی با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی بر عدالت محور بودن و ضرورت گسترش عدالت تاکید دارد تصریح کرد: اندیشه و منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عدالت محور است و ما برای برقراری عدالت انقلاب کردیم.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور به دیدار مقام معظم رهبری با دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب به دولت سیزدهم توصیه کردند که هر مصوبه، لایحه، بخشنامه و اقدامی باید پیوست عدالت داشته باشد.

 

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه فردا یکصدمین روز فعالیت دولت سیزدهم است اضافه کرد: دولت باید مبارزه با فساد و مفسدین  را مدنظر قرار دهد و با کارآمدی و انگیزه توانایی تحقق عدالت را داشته باشد؛ تصمیمات کارشناسی و توجه ویژه به دهک‌های محرومین عامل اصلی تحقق عدالت است.

 

وی به آغاز مذاکرات مجدد ایران با غرب در جهت اجرای برجام اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم به هیچ وجه از موضع خود مبنی بر لغو تحریم‌ها در مذاکرات عقب‌نشینی نکند.

 

حجت الاسلام عادل پور هدف ار مذاکرات برجام را لغو تحریم‌ ها و تعهد پذیر کردن غربی‌ها دانست و ابراز کرد: آمریکایی‌ ها و صهیونیست‌ ها پای مذاکره هستند و برخی دولت‌های عرب علیه جمهوری اسلامی فضاسازی می‌کنند تا شاید از موضع خود در رابطه با لغو تحریم‌ ها عقب‌نشینی کند.

 

وی تاکید کرد: اروپا و آمریکا و کسانی که فضاسازی می‌کنند در مقابل اراده پولادین مردم و ملت سرافراز یک راه بیشتر ندارند و آن هم پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه است چون همه ما می‌دانیم که آمریکا و اروپا و دولت سیزدهم مانند گذشته نیستند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه دولت سیزدهم بر اساس شعارهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت بتواند در مذاکرات برای لغو تحریم‌ ها تلاش و نتیجه مطلوب را کسب کند.

 

کد خبر 1122987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha