بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» شهرآورد پایتخت را به تماشا نشستند

گواهیان گفت: دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر، با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پخش شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دیدار تیم های استقلال و پرسپولس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه روز گذشته برگزار شد که رقابت در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این دیدار جذاب و دیدنی به همت بچه های مسجد، در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پخش شد و مسجدی ها به صورت زنده این دیدار را مشاهده کردند.

 

وی بیان کرد: پخش این دیدار در حسینیه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شد و بچه های مسجد نیمه دوم این بازی را پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشا نشستند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دیدارهای دیگر تیم ملی فوتبال ایران در رویدادهای مختلف به ویژه مقدماتی جام جهانی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به طور زنده پخش شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت:  تماشای این بازی با استقبال خوب نوجوانان مسجدی همراه بود که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه شرکت کردند.

 

گواهیان در پایان عنوان کرد: اهمیت به ورزش همواره مورد تاکید مسئولان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده و این امر با برگزاری برنامه های متنوع در طول هفته انجام می شود.

کد خبر 1123496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha