جشنواره پژوهش، فناوری و کارآفرینی علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود

همزمان با هفته پژوهش بیستمین جشنواره پژوهش، فناوری و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت آنلاین با هدف معرفی آثار و نفرات برتر و نیز تجلیل از محققان و پژوهشگران برتر این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، این جشنواره توسط معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکاری ستاد بزرگداشت هفته پژوهش آذربایجان شرقی  ۲۲ آذر برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، در این جشنواره نفرات اول تا سوم علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان، نفرات اول دانشکده های مختلف این دانشگاه، محقق برتر مراکز تحقیقاتی، فناور برتر دانشگاه، فناور برتر مراکز رشد دانشگاه و نیز مجله برتر علمی دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی و تجلیل می شوند.

تجاری ساز برتر محصولات فناورانه حوزه سلامت، دانشجویان برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای در حوزه تحقیقات، دانشجوی برتر مقطع دکترای پی اچ دی پایه و بالینی در حیطه پژوهش، دانشجوی برتر در بخش تحقیقات و فناوری و پژوهشگر برتر حوزه ایپدمی کووید ۱۹ و نیز فناور برتر در این بخش معرفی و تجلیل خواهند شد.

دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی با داشتن حدود ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته تحصیلی و ۳۳ واحد آموزشی جزو دانشگاه های برتر کشور به شمار می رود و در حال حاضر ۱۹۰ دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

گفتنی است، دانشگاه علوم پزشکی تبریز ۸۷۵ عضو هیات علمی دارد و با برخورداری از ۳۰ مرکز تحقیقاتی تاکنون حدود ۱۰ هزار طرح تحقیقاتی را ارایه کرده است.

کد خبر 1123604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha