یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) با سخنرانی سردار حسن‌زاده برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ایلکا گفت: یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج)، ۲۴ آذرماه با سخنرانی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در این مسجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «روح الله ایلکا» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد با برگزاری برنامه های مختلف در طول سال باید یاد شهدا و همچنین ارزش هایی که شهدا برای دفاع از آنان به شهادت رسیدند، زنده نگه دارند، اظهار کرد: ما در مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن برگزار یادواره شهدا، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و دهه فجر، در برخی از مناسبت های دیگر به ویژه در ماه محرم و روزهای نخست ماه شعبان، یاد شهدا را زنده نگاه می داریم.

 

تولیت و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) (واقع در تهران، خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به خیابانه شوش) افزود: یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج)، روز سه شنبه، 24 آذرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی سردار حسنزاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار می شود.

 

وی گفت: مراسم ایام فاطمیه نیز از 25 تا 29 آذر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن حبیبی، در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان وحدت اسلامی برگزار می شود.

 

ایلکا گفت: پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) همه روزه کار ضد عفونی کردن این مسجد را انجام می دهند و به مناسبت یادواره شهدا و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، این کار را به صورت ویژه و همراه با توزیع ماسک میان نمازگزاران انجام می دهند تا ضمن تعظیم شعائر، جان مردم را حافظ باشیم.

 

 

کد خبر 1123635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha