ضرورت اجرای مردمی برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی

ابراهیمی بر ضرورت مردمی بودن برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد و گفت: مکتب حاج قاسم باید سبک زندگی ما شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،«هادی ابراهیمی» امروز(۱۴آذر) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و مدافعین سلامت، امنیت و حرم به ویژه سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: برنامه‌ها با محوریت دومین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را با مسئولیت سنگینی که برعهده داریم اجرا خواهیم کرد.

 

 

مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران با اشاره به مدت زمان محدود پیش رو برای این رخداد بزرگ، هدف را مردمی بودن این مراسم اعلام کرد و افزود: در سال گذشته برنامه‌های متعددی را در شبکه استانی صدا و سیما، خبر و فضای مجازی داشتیم.

 

 

ابراهیمی تصریح کرد: ما در تمام برنامه ها به موضوع شهید سلیمانی پرداختیم، اگر با نگاه مکتب و به عنوان یک سبک زندگی بخواهیم به این موضوع بپردازیم مسئولیت و نقش صداوسیما در تبیین و تشریح این موضوع هم در حوزه داخل و هم مناسبت‌های بین‌المللی بارز و برجسته است.

 

 

مدیرکل صداوسیمای مازندران با بیان اینکه حقیر زمان کوتاهی را در کنار این شهید مقاومت گذراندم، اذعان کرد: برپایی این صحنه و فضا نیاز به کاری هنری دارد، یکی از مهمترین کارهایی که صداوسیمای استان در این دو سال انجام داد تولید ارکست ۱۴ شهید مدافع حرم مازندران در خانطومان بود که از منظر هنر به نمایش گذاشته شد و از آن رونمایی شد.

 

 

ابراهیمی با اشاره به کسب رتبه برتر استان در جشنواره مکتب شهید سلیمانی اضافه کرد: این کار تقریبا ملودرام بود بخشی توسط حاج صادق آهنگران خوانده شد و مابقی توسط هنرمندان فاخر استان انجام شد، برپایی میزگردها با حصور فرماندهان عملیات در دفاع مقدس نیز از برنامه‌های دیگر بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه برجسته کردن خانطومان در دستور کارمان قرار داشت تا سندش به نام شهدای مازندران زده شود، گفت: البته بنا به شیوع کرونا هنوز شرایط برای حضور و تهیه مستند تلویزیونی فراهم نشد.

 

 

ابراهیمی از تشکیل ستاد گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و تاکید کرد: ستاد نماز جمعه شهرستان برنامه‌هایی دارد تلاشمان این است که نماز جمعه را با درنظر گرفتن دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در مازندران ضبط کنیم، امیدوارم بتوانیم در ارائه فریضه نماز جمعه موفق بوده و دغدغه‌های ستاد و مردم مرتفع شود.

 

 

مدیرکل صداوسیمای مازندران با بیان اینکه حجم کار صداوسیما در این دو سه سال کرونایی بالاست و بارسنگینی از کار دستگاهها بر عهده ما بوده، یادآور شد: ما دوشادوش دانشگاه‌های علوم پزشکی در مقابله با ویروس در کنار خدمتگزاران زحمتکش مردم بودیم، در صداوسیما کار شبانه‌روزی بوده و تقلیل نیرو نداشتیم، همه با تمام توان سعی کردند اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی لازم را داشته باشند.

 

 

وی اذعان کرد: به سالگرد پیروزی انقلاب نزدیک می‌شویم، از نماینده ولی فقیه درخواست داریم یک نشستی را در خدمتشان باشیم.

کد خبر 1123726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha