همه گروه‌های سیاسی باید استاندار جدید را برای توسعه استان همراهی کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آئین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی از همه گروه‌های سیاسی، نمایندگان مجلس و مجموعه دانشگاه‌ها خواست تا استاندار جدید را برای توسعه استان همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضانوری» امروز دوشنبه (پانزدهم آذرماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی از استان‌های کم برخوردار است لذا انتظار می‌رود استاندار جدید به صورت جهادی وارد میدان شود و در این راستا همراهی همه گروه‌های سیاسی و مدیران لازم است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مشکلات بیکاری، مشکلات حوزه کشاورزی و بحران آب و ...  با کارهای روتین حل نمی‌شود، افزود: انتظار داریم استاندار جدید با قوت وارد عرصه شود و البته قطعا در این راستا حمایت‌های وزیر کشور هم ضروری است.

 

امام جمعه بجنورد در ادامه با تشکر از زحمات سه ساله "محمدعلی شجاعی" در کسوت استاندار خراسان شمالی؛ با بیان اینکه ایشان نه در انتصابات و نه در کار و عمل امور را جناحی و حزبی پیش نمی‌بردند، برگزاری دو انتخابات سالم در این مدت را گواه خوبی بر این مدعا خواند.

 

حجت الاسلام نوری انتخاب "حسین نژاد" به عنوان استاندار جدید که از نیروهای بومی استان به شمار می رود را نیروی خوب علمی و اجرایی نام برد و اظهارکرد: چهره علمی ایشان در دانشگاه‌ها و همچنین چهره اجرایی در حوزه‌های مختلف در کنار آشنایی با مسائل منطقه، می‌تواند توسعه و پیشرفت و حل مشکلات استان را تسریع کند.

 

«محمدرضا حسین نژاد» که در جلسه چهارشنبه دهم آذر ماه هیات وزیران به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی رای اعتماد گرفت، امروز با حضور وزیر کشور در بجنورد معارفه و از «محمدعلی شجاعی» که سه سال و سه روز این مسئولیت را بر عهده داشت، تکریم شد.

 

کد خبر 1123822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha