استان کرمان برای پذیرایی از زوار حاج قاسم نیاز جدی به زیرساخت دارد/ وزیر کشور مساعدت کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حجم زائران شهید سلیمانی از داخل و خارج کشور به ویژه در دوره پساکرونا گفت: زیرساخت های لازم باید فراهم شود و از وزیر کشور می خواهیم در این زمینه توجه جدی به استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، دوشنبه(۱۵ آذر) در شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد؛ در سخنانی با بیان اینکه از ۲۰ ماه قبل کارهایی برای مکتب حاج قاسم انجام شده، افزود: ۱۷ کارگروه کارها را دنبال می کند و ۳۰ نظامات تعریف شد.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز هفته مقاومت در نخستین سالگرد شهید سلیمانی که موجبات رضایت مقام معظم رهبری را فراهم کرد؛ افزود: امسال نیز برنامه های سالگرد از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه به مدت یک هفته برگزار می شود زیرا وقتی صحبت از مکتب می شود نمی توان برای آن برنامه یک روزه برگزار کرد.

 

 

 

وی رویکرد برنامه های هفته مقاومت- بزرگداشت شهادت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی- را کاملاً مردمی اعلام و بیان کرد: از شخصیت های بزرگی برای حضور در برنامه ها دعوت شده و در شهرستان ها نیز کارها بزرگی پیش بینی کردیم.

 

 

سردار معروفی با افزودن اینکه پنج برنامه را ملی پیش بینی کردیم؛ ادامه داد: ما نیازمند مرکزی به ظرفیت پذیرایی از حداقل پنج هزار زائر هستیم و بعد از کرونا روزانه بیش از 10 هزار زائر خواهیم داشت لذا در تکمیل زیرساخت های لازم در این زمینه کمک لازم به استان شود.

 

 

وی با تأکید بر اینکه کرمان باید پایتخت مقاومت جهان اسلامی شود، به محرومیت های استان نیز اشاره و تصریح کرد: سرمایه دارترین استان کشور فقیرترین استان است و فقر در این استان شرم آور است زیرا نقاطی در جنوب استان وجود دارد که محرومیت آن بیشتر از مناطقی از سیستان است که خواهش می کنم مورد توجه ویژه قراربگیرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه درگیری مسایل سیاسی ما را از توجه به مردم غافل کرده است؛ به تشکیل قرارگاه های محرومیت زدایی در سپاه ثارالله استان و خدمات دهی در زمینه های مختلف اشاره کرد و در خصوص همکاری سپاه و بسیج برای تنظیم بازار نیز اعلام آمادگی کرد.

 

کد خبر 1124071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha