دانشجویان امید و ذخیره حیاتی آینده کشور هستند

حجت الاسلام ولمسلمین شاهرخی، از دانشجویان به عنوان امید و ذخیره حیاتی آینده کشور یاد کرد و گفت: این قشر باید در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال و پویا داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستن در خرم آباد، با گرامی داشت 16 آذر و تبریک روز دانشجو اظهارداشت: 16 آذرماه ۱۳۳۲ یادآور حماسه ضداستکباری و استبدادی در تاریخ ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان روز دانشجو را نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی عنوان کرد.

 

وی در ادامه دانشجویان را امید و ذخیره حیاتی آینده کشور دانست و بیان داشت: دانشگاه مبدا تحولات است، دانشجویان باید در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا دانشگاه فضای امید، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در  پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ نماید.

 

وی اظهار کرد: حضور با بصیرت و پر شور دانشجویان در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور ضرورتی انکارناپذیر است.

کد خبر 1124289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha