روز دانشجو پاسداشت تمامی ارزش های اصیل روشنفکرانه دینی و اعتقادی است

زنگانه گفت: روز دانشجو در واقع پاسداشت تمامی ارزش های اصیل روشنفکرانه دینی و اعتقادی است که می تواند در شکل و تحقق تمدن بزرگ اسلامی نقش بی بدیل و تاثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، در پیام «علی محمد زنگانه»، استاندار گلستان آمده است: از آن روزی که فریاد استکبار ستیزی دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در سراسر این سرزمین پیچید تا به امروز که در عرصه فعالیت های اجتماعی، سیاسی، علمی، ورزشی و فناورانه به گونه ای فعالیت کرده اند که مقام معظم رهبری مدظله العالی می فرمایند برداشت و توقّع بنده و نظام اسلامی از جماعت دانشجو این است که فکر می‌کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام عیارِ مسلمان است؛ متدیّن است.

 

وی افزود: روز دانشجو در واقع پاسداشت تمامی ارزش های اصیل روشن‌فکرانه دینی و اعتقادی است که می تواند در شکل و تحقق تمدن بزرگ اسلامی نقش بی بدیل و تاثیرگذاری داشته باشد.

 

زنگانه گفت: امروز، گلستان به‌عنوان استانی با قدمت تاریخی سترگ و قابل تأمل و همچنین برخورداری از دانشمندانی فرزانه، پژوهشگر و به معنای حقیقی کلمه جوینده دانش، از مراکز متعدد آموزش عالی در مقاطع مختلف تحصیلی بهره مند است و خوشبختانه فرزندان این خطه به شدت به رشد و پیشرفت استان خود علاقه مند هستند که باید با برنامه ریزی صحیح از ظرفیت آنها استفاده کرد.

 

وی افزود: فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به تمامی مردم استان علی الخصوص دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، اساتید دانشگاه ها و تمامی فعالان عرصه دانش تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که با همت جهادی همه دلسوزان استان بالاخص جامعه دانشگاهی گلستان می توان زمینه تعالی و رشد نگارستان ایران را فراهم آورد.

 

کد خبر 1124395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha