مسابقه «زینب صبور» ویژه کودکان در طبس برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس گفت: مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با عنوان «زینب صبور» ویژه کودکان و نوجوانان توسط کانون به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار می شود.

«ابوطالب برهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در نظر دارد تا با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی در طبس مراسم جشنی را در فضای مجازی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در ادامه بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در طبس تصمیم گرفته شده است تا به صورت جداگانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی از تعدادی از بانوان فعال مسجدی و عضو کانون به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) تجلیل شود.

 

وی با بیان اینکه جمع خوانی کتاب «بانوی آب و آیینه» توسط کانون اجرا می شود، گفت: آموزش کاردستی به مناسبت روز پرستار ویژه اعضای کودک کانون فرهنگی هنری شهدای روستای زیرک آباد نیز از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) اجرا خواهد شد.

 

برهانی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی عنوان داشت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان است که با عنوان «زینب صبور» توسط کانون به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در پایان گفت: بحث آذین بندی محله های روستا و مسجد نیز در دستور کار اعضای کانون به مناسبت این روز عزیز خواهد بود.

کد خبر 1124499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha